English

تقدیر از ۵۰۰ دانش‌آموز برتر خانواده تاکسیرانی قم

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تقدیر از ۵۰۰ دانش‌آموز برتر خانواده تاکسیرانی قم خبرداد.

تقدیر از ۵۰۰ دانش‌آموز برتر خانواده تاکسیرانی قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی نیک با اشاره به اهمیت ارائه خدمات به خانواده تاکسیرانی اظهار داشت: خانواده تاکسیرانی و مجموعه‌های حمل‌ونقلی، مجموعه‌ای بزرگ بوده که باید به‌عنوان نخستین تشکل‌های شهر از آن نام ببریم.

وی تعداد تاکسی‌های مالک در سطح شهر را عددی بالغ‌بر ۵ هزار و ۷۱۴ دستگاه تاکسی اعلام کرد و افزود: علاوه بر این تعداد، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی کمکی، سرویس مدارس، وانت‌بارها و کامیونت‌ها فعال بوده که بیش از ۱۶ هزار نفر به‌صورت مستقیم زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی فعالیت می‌کنند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، خانواده مجموعه حمل‌ونقل را عددی بالغ‌بر ۷۰ هزار نفر دانست و ادامه داد: خانواده مجموعه حمل‌ونقلی در شهر قم، خانواده‌ای بزرگ بوده که باید علاوه بر ارائه خدمات به صاحبان خودرو، به خانواده این افراد نیز توجه کنیم.

وی ارائه خدمات به خانواده حمل‌ونقلی را نیازمند اعتبارات مالی قابل‌توجه‌ای عنوان کرد و یادآور شد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قم در سال‌های گذشته سعی کرده توجه و نگاه ارزشی خود را به خانواده زیرمجموعه سازمان نشان داده و قدم‌های کوچکی در این زمینه برداشته است.

نیک تقدیر و تشکر از دستاوردهای علمی فرزندان خانواده تاکسیرانی را به‌عنوان یکی از توجهات سازمان نام برد و ابراز کرد: امسال نیز به روال سال‌های قبل از دانش آموزان مقطع ابتدای با معدل ۲۰ یا خیلی خوب با لوح تقدیر و بن خرید قدردانی و تشویق می‌شود.

وی تعداد ثبت‌نام کنندگان را عددی بالغ‌بر ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: درصورتی‌که کسی از ثبت‌نام جامانده می‌تواند درخواست خود را ارائه داده و به هر نفر ۲ میلیون ریال بن خرید لوازم‌تحریر از بهترین فروشگاه‌ها در سطح شهر هدیه داده می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: در مجموع ۱۰۰ میلیون تومان برای این طرح اختصاص داده‌شده و کسانی که در زمان مقرر در سایت ثبت‌نام نکرده‌اند تا پایان هفته درخواست خود را ثبت کرده و بن‌ها نیز تا پایان آبان ماه اعتبار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه