English

رانندگان تاکسی قمی بیمه تکمیلی می‌شوند

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهردرای قم گفت: رانندگان تاکسی قمی بیمه تکمیلی می‌شوند.

رانندگان تاکسی قمی بیمه تکمیلی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی نیک با اشاره به اجرای طرح بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی در قم اظهار داشت: با توجه به درخواست رانندگان تاکسی مبنی بر انجام بیمه تکمیلی آنان، این موضوع در اولویت قرار گرفت و در مرحله نخست یک هزار و ۳۰۰ راننده تاکسی شهر قم از بیمه تکمیلی بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه بیمه تکمیلی رانندگان با کمترین نرخ انجام‌شده است، تصریح کرد: با توجه به استقبالی که از این طرح صورت گرفته، آماده‌ایم تمام پنج هزار راننده تاکسی فعال در شهر قم را بیمه تکمیلی کنیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی توسط شرکت تعاونی تاکسیداران انجام‌شده و هزینه تعیین‌شده برای هر راننده تاکسی و افراد خانواده آنان ۴۵ هزار تومان بوده که از این مبلغ پنج هزار تومان و ۴۰۰  آن هزینه‌های اداری شرکت تعاونی است.

وی با تأکید بر اینکه با انجام بیمه تکمیلی، رانندگان از خدمات درمانی متنوع و با کیفیت برخوردار شده و هزینه‌های درمان آنان نیز کاهش می‌یابد، اضافه کرد: تلاش معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری و سازمان تاکسیرانی ارائه خدمات رفاهی مناسب و درشان به رانندگان تاکسی است و امیدواریم روزبه‌روز شاهد ارتقاء این خدمات باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه