English

عملکرد شهردار قم در حوزه توسعه ورزش همگانی مورد تقدیر قرار گرفت

مدیرکل ورزش و جوانان استان با شهردار قم دیدار کرد.

عملکرد شهردار قم در حوزه توسعه ورزش همگانی مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج قم، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش، رئیس هیئت‌های کشتی، ورزش جانبازان و معلولین استان با حضور در شهرداری قم با دکتر سقائیان نژاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

شهردار قم در این دیدار از آمادگی شهرداری برای توسعه ورزش همگانی خبر داد و اظهار داشت: در سال‌های گذشته هدف‌گذاری احداث ۷ سالن فرهنگی ورزشی و چندمنظوره در دستور کار قرار داشته که تاکنون سه مجتمع به بهره‌برداری رسیده و مجتمع های دیگر نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم با افتتاح این پروژه در کنار ایجاد نشاط اجتماعی سرانه‌های فرهنگی و ورزشی نیز ارتقا یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز در این دیدار ضمن تمجید از نگاه سازنده شهرداری قم به رشد و توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی در استان، خواستار حمایت و نگاه مخصوص شهرداری، از ورزشکاران و قهرمانان استان قم شد.

منعم تصریح کرد: اقدامات مطلوب شهرداری قم در راستای توسعه و گسترش ورزش همگانی به‌ویژه در بوستان‌های سطح شهر ستودنی و قابل‌تقدیر است.

وی با طرح این مطلب که پیست‌های دوچرخه‌سواری احداثی شهرداری قم، موجب رشد و گسترش ورزش دوچرخه‌سواری قم شده است، افزود: جانمایی سالن‌های ورزشی ساخته‌شده و در دست احداث شهرداری در مناطق مختلف بسیار مناسب بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه