English

لزوم استفاده از نرم افزارها در انجام امور فرهنگی

شهردار قم بر لزوم استفاده از نرم افزارها در انجام امور فرهنگی تاکید کرد.

لزوم استفاده از نرم افزارها در انجام امور فرهنگی

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی سقاییان‌نژاد در جلسه شورای سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم اظهار داشت: می‌بایست به نحوی برنامه‌ریزی کرد که علاوه بر اجرای نرم‌افزاری برنامه‌های فرهنگی شاهد ارتقاء بهره‌وری در این زمینه باشیم و لازم است این امر بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت هزینه‌ها نیز باید همانند گذشته در اجرای برنامه‌ها مدنظر قرار گیرد گفت: در این زمینه توجه به ایجاد درآمدهای پایدار نیز باید به‌عنوان یک اصل مهم در ارتقاء برنامه‌ها دنبال شود.

شهردار قم با تأکید بر اجرای برنامه‌ها متناسب با فضای مجازی و به صورت غیرحضوری گفت: در تبیین برنامه‌های فرهنگی باید از روش‌های جدید استفاده کرد و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نرم‌افزاری علاوه بر مدیریت هزینه‌ها به دنبال تبیین مسائل فرهنگی در جامعه باشیم.

وی بابیان اینکه امروز شهروندان به دنبال برنامه‌های جدید در بخش نرم‌افزاری هستند گفت: در این زمینه هر میزان کار شود و برنامه اجرا شود، بازهم فضای برای توسعه و گسترش فعالیت‌ها وجود دارد.

بر اساس این گزارش، نشست شورای سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با حضور اعضای این شورا برگزار و در این نشست موضوع‌های مختلف موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و تفریغ بودجه این سازمان در سال ۹۹ نیز به تصویب اعضاء رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه