English

شهردار قم از حضور حماسی مردم قم در انتخابات تقدیر کرد

شهردار قم در پیامی با قدردانی از حضور پرشکوه، حماسی و دشمن‌شکن ملت قهرمان ایران اسلامی و به ویژه شهروندان شریف استان قم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برای منتخبین ملت در ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری،میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر آروزی موفقیت و توفیق خدمت کرد.

شهردار قم از حضور حماسی مردم قم در انتخابات تقدیر کرد

به زگراش خبرگزاری موج قم، متن پیام سید مرتضی سقائیان نژاد به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در۲۸ خرداد امسال، حماسه‌ی سوم خردادی دیگر به زیبایی رقم خورد و خرمشهری دیگر در زیر آتش شدید تبلیغات سوء دشمن فتح شد و این سیلی فراموش ناشدنی بر گوش استکبار نواخته شد و صدای این حماسه وحدت، مستکبران درنده‌خو را در اقصی نقاط عالم متحیر ومتوقف ساخت .

بار دیگر این دانش آموختگان مکتب روح الله، مطیعان مقام عظمای ولایت و سربازان حاج قاسم به‌ خوبی درخشیدند و هجمه‌ی سنگین تبلیغات سوء و منفی دشمنان خارجی و معاندان داخلی برای ناامید سازی و دلسرد نمودن مردم فهیم ایران اسلامی کارساز نگردید زیرا این مردم با هیهات من الذله میثاق بسته اند و به خوبی نشان دادند که با بیگانان در خصوص خطوط قرمز و آرمان های شهدا کوتاه نخواهند آمد .

مشارکت در این صحنه عملیاتی و حماسی و لبیک گویی به تداوم راه شهدا، سرافرازی از آزمایش الهی است که حضور پرشور در انتخابات تجدید عهدی دیگر بود که بحمدالله مردم شریف ایران به ویژه مردم بصیر و آگاه قم باردیگر خوش درخشیدند و جهانیان متحیرانه آنان را به نظاره نشستند.

بی شک مردم به‌خوبی وظیفه خطیر خود را انجام دادند و اینک نوبت منتخب ریاست محترم جمهوری و اعضاء محترم شورای شهر است که وعده های خود را جامه‌ی عمل بپوشند و این مسئولیت سنگین را به‌خوبی محقق سازند .

اینجانب مراتب تقدیر و تشکر خود را ازحضور دشمن شکن شما مردم بصیر، مومن و متدین در انتخابات اعلام می‌دارم و از درگاه ایزدمنان موفقیت، پیشرفت و سرافرازی در سایه امنیت، عزت، سربلندی و پیشرفت ایران عزیز اسلامی و شهر نورانی قم برایتان آرزومندم.

 

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد

۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۰

شهر مقدس قم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی