English

اولین مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه چهار شهرداری قم بااعتبار ۲۲۰ میلیارد ریالی افتتاح می‌شود

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: اولین مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه چهار شهرداری قم بااعتبار ۲۲۰ میلیارد ریالی در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

اولین مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه چهار شهرداری قم بااعتبار ۲۲۰ میلیارد ریالی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی اصفهانیان مقدم بیان داشت: عملیات اجرایی احداث این مجموعه فرهنگی ورزشی در اواخر سال ۱۳۹۸ در زمینی به وسعت ۲۴۰۰ مترمربع آغاز شد و در آینده‌ی نزدیک با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه به اتمام رسیده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی توسعه اماکن فرهنگی ورزشی شهرداری قم به‌منظور ایجاد شورونشاط اجتماعی به ویژه در بین اقشار جوان را از سیاست‌های شهرداری قم عنوان نمود و بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته و تأکیدات و حمایت‌های ویژه شهردار محترم قم جناب آقای دکتر سقائیان‌نژاد، در سال ۱۳۹۹ در حوزه فضای سبز در سطح منطقه ۴ به سرانه مطلوب و استاندارد رسیده و در کنار این سرانه مطلوب اهتمام به رفع نیازهای فرهنگی و ورزشی منطقه نیز دنبال شده و توانستیم اولین مجموعه فرهنگی ورزشی را در سطح منطقه را به مرحله افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی امری بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و ازاین‌رو احداث این مجموعه‌ها نقش مهمی در غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان خواهد داشت.

وی با اشاره به امکانات این مجتمع فرهنگی ورزشی گفت: در این مجموعه تمامی استانداردها رعایت شده به‌طور مثال سالن اصلی که به‌صورت چندمنظوره استفاده می‌گردد براساس الگوهای بین‌المللی احداث شده است.

در این مجموعه امکاناتی از جمله سالن بدن‌سازی، سالن بازی کودکان، سالن ورزش‌های رزمی در طبقه اول، مسیر ایمن خروج تماشاگران (خروج اضطراری)، سرویس بهداشتی آقایان و بانوان، نمازخانه، رختکن مجزا بازیکنان، جایگاه ویژه، جایگاه ویژه معلولین، محل برگزاری کلاس‌های آموزشی و امور اداری را دارا بوده و تأسیسات مکانیکی آن نیز در طبقه منفی یک قرارگرفته است.

گفتنی است این مجموعه با ظرفیت ۲۰۰ تماشاگر در زمینی به وسعت ۲۴۰۰ متر و اعیانی ۴۰۰۰ مترمربع احداث‌شده و فضای سبز پیرامون آن نیز بیش از ۷۰۰۰ مترمربع وسعت داشته و به صورت ویژه‌ای طراحی و احداث شده است.

مهدی اصفهانیان مقدم در پایان افزود: در کنار پیگیری و اجرای پروژه‌های خدماتی، عمرانی، ترافیکی و فضای سبز نگاه ویژه‌ای به فرهنگ‌سازی و ایجاد سرانه‌های فرهنگی ورزشی در سطح منطقه داریم و با افتتاح و بهره‌برداری از این مجموعه که در خیابان شهدای ناجا واقع‌شده تا حدود بسیار زیادی از مطالبات شهروندان محترم در حوزه فرهنگی ورزشی مرتفع می‌گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه