English

مشکلات کنونی با قهر مردم با صندوق‌های رای برطرف نمی‌شوند

نماینده ولی فقیه در شپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشکلات کنونی با قهر مردم با صندوق‌های رای برطرف نمی‌شوند.

مشکلات کنونی با قهر مردم با صندوق‌های رای برطرف نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام عبدالله حاج‌ صادقی در آیین گرامیداشت روز تاریخی ۱۵ خرداد در مدرسه فیضیه قم، افزود: مردم ایران ناملایمات و سختی های دشوار فراوانی دیده و از برخی مسئولان، ناتوانی و ناخدمتی زیاد دیده اند ولی آن را هی چوقت پای انقلاب ننوشتند.

به باور حاج صادقی، دشمن ۴ دهه است که تلاش می کند موتور انقلاب را با کنار زدن اسلام و جایگاه ولایت خاموش کند و پس از نابودی از این دو مورد؛ امروز می خواهد با تحریم و مشکلات اقتصادی مردم را از انقلاب جدا کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشور ما فقیر، ناتوان و ذلیل نیست بلکه چالش و معضل اصلی ما چالش مدیریت است و ما به مدیری نیاز داریم که برگرفته از فرهنگ عاشورا و مدرسه فیضیه باشد نه اینکه مدیریت خود را از تمدن غربی گرفته باشد.

وی افزود: دشمن می خواهد مردم را از انقلاب جدا کند چراکه اگر مردم را از انقلاب بگیرند، نه ولایت می تواند کاری کند و نه سایر ارکان؛ مشروعیت حکمرانی در منطق اسلام به حضور مردم گره خورده است.

حاجی صادقی ادامه داد: همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند باید با بسترسازی برای حضور پرشور در پای صندوق های رای سیلی محکم دیگری به صورت آمریکا بزنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتخابات ریاست جمهوری در حکم جهاد اکبر است تا از طریق آن اجازه ندهیم دشمن مدیریت اجرایی کشور را از مدیریت منطبق بر الگوی فیضیه و حوزه های علمیه خارج کند.

حاج صادقی با بیان اینکه، انقلاب اسلامی ایران آمده تا جهان را آماده نهضت ظهور کند، گفت: بصیرت افزایی و ایجاد بستر برای حضور پرشور در انتخابات وظیفه تمام کسانی است که خود را مدیون انقلاب اسلامی می دانند.

حاج صادقی ابراز کرد: مردم می دانند راهکار این مشکلات اقتصادی و نارضایتی ها قهر کردن نیست بلکه راهکار این مساله انتخاب فرد اصلح است.

به گفته وی، برخی از نامزدهای انتخابات ادعای سواد و تحصیلات دانشگاهی می کنند اما درکی از مساله تحول ندارند و اراده ای نیز برای آن در آنها دیده نمی شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: با یک دولت انقلابی دین گرا، جوان گرا و ولایت پذیر و تحول خواه مشکلات کنونی کشور برطرف خواهد شد.

حاج صادقی ادامه داد: ما به دولتی نیاز داریم که نسبت به ولی فقیه فرمانبردار باشد و حاکمیت اصلی جامعه را متعلق به ولی فقیه بداند. رابطه رییس جمهوری و ولی فقیه در جامعه باید مانند رابطه بین حضرت خضر نبی و حضرت موسی(ع) در جریان باشد.

به گفته وی ، ما دولتی می خواهیم که در امتداد ولایت فقیه باشد؛ ما رییس جمهوری می خواهیم که مانند شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز محض ولایت باشد و همزمان دارای روحیه استکبارستیزی و مبارزه با دشمنان انقلاب باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    احمق مردم شما شکم گنده های دزد رو نمی خواهند .

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه