English

عملکرد ضعیف دولتمردان مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای بی انگیزه کرده است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملکرد ضعیف دولتمردان مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای بی انگیزه کرده است.

عملکرد ضعیف دولتمردان مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای بی انگیزه کرده است
به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشستی در مدرسه فیضیه و دانشگاه قم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید گفت: در نظام اسلامی اصالت در انتخابات بر بصیرت مردم است و صرف تبلیغات و فضاسازی‌ها نباید بر اصل بصیرت در انتخاب فرد اصلح تاثیر بگذارد، درحالی که در دموکراسی غربی، مهندسی انتخابات وابسته به تبلیغات و خواسته‌های نظام سرمایه داری است و امروز در انتخابات آمریکا منافع اقتصادی دو حزب قالب مردم را پای صندوق‌های رای می‌کشد.

وی افزود: بسیاری از فضاسازی‌های تبلیغاتی صادقانه و درست نیست و افرادی که از تقوای لازم برخودار نباشند در این فضا‌ها سوار شده و آشکارا دروغ گفته و وعده‌های غیرقابل عمل می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: باید سطح بصیرتی مردم در حدی افزایش یابد که مردم تحت تاثیر فضاسازی‌های ایام انتخابات قرار نگیرند و در زیر پرچم هر تبلیغی سینه نزنند.

حاجی صادقی گفت: این انتخابات از جنبه امنیت ملی، اقتدار و بسترسازی تحولات عظیم برای بهبود بی اعتمادی ها، دلسردی‌ها و مشکلات اهمیت بسیاری دارد و از طرف دیگر می‌تواند با کاهش مشارکت، موجبات سو استفاده جبهه استکبار تبدیل شود.

وی یادآور شد: دشمن تلاش دارد ذائقه فرهنگی مردم را تغییر دهد تا با سرگرم کردن آن‌ها به امور دنیوی آن‌ها را از سنگر و آرمان‌های اصیل انقلاب دور نگه دارد در حالی که سوخت رسان اصلی کشور مردم هستند و بدون آن‌ها نمی‌توان کاری را در کشور به پیش برد.

حاجی صادقی گفت: مردم به دلیل مشکلات و به ویژه تبعیض‌ها ناراضی و دلگیر هستند و به همین دلیل شورای نگهبان امسال بدون مصلحت اندیشی به احراز صلاحیت‌ها دست زده است.

وی افزود: عده‌ای که پیش از این شورای نگهبان را به دلیل برخی احراز صلاحیت‌ها مورد نقد قرار می‌دادند در انتخابات پیش رو این نهاد را به خاطر کنار گذاشتن مصلحت اندیشی و پایبندی کامل به موازین و قوانین شرعی مورد هجمه و انتقاد قرار می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در عراق نیز نظام سیاسی آن‌ها بعد از یک دوره کوتاه تمایل به آمریکا به سمت ایران متمایل شده اند و امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار خود است و دشمن به درستی فهمیده که انقلاب پاسخ متقابلی به ماجراجویی‌هایی آن‌ها در دریا، هوا، صنعت موشکی وغیره وارد خواهد کرد.

حاجی صادقی اظهار کرد: انقلاب اسلامی از نظر بعد بین المللی در بهترین شرایط قرار دارد و تنها نگرانی ما مشکل و وضعیت مدیریت در داخل کشور است و برخی از مدیران عملا نمی‌خواهند کاری برای مردم و کشور انجام دهند و مشکل فراتر از ندانستن مدیران به اصول و ضوابط مدیریتی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: علت بی انگیزگی مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای عملکرد ضعیف دولتمردان است، ولی آن‌ها با تبلیغات ناجوانمردانه می‌خواهند کاهش مشارکت را به پای حوزه‌های علمیه، انقلاب، شورای نگهبان و دین بنویسند.

حاجی صادقی افزود: راه عبور از مشکلات کنونی قهر کردن با صندوق‌های رای نیست بلکه راهکار عبور از معضلات و نارضایتی‌های کنونی حضور پرشور مردم برای بسترسازی برای تحولات بزرگ در کشور است و در ادامه تاکید کرد: دولتمردان امروز در جایگاهی نیستید که بخواهند سایرین را در عدم مشارکت متهم کنند چرا که مردم از این افراد بری هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در منطق اسلام انتخاب آزاد است، اما مومن در قبال انتخاب خود درچهارچوب اسلام مسئول است و باید بتواند نسبت به رای‌ای که می‌دهد پاسخ بدهد.

وی افزود: کسانی امروز از یاس و ناامیدی سخن می‌گویند که علم، توانایی و روحیه تحول ندارند؛ ایجاد تحول در کشور مرد میدان می‌خواهد و نمی‌شود با وعده‌های تبلیغاتی غیر عملیاتی و بازی با احساسات مردم آن‌ها را پای صندوق‌های رای کشید.

حاجی صادقی اضافه کرد: تحول یعنی سرمایه‌های خفته نظام را زنده کنیم و برای اجرای عدالت نسخه و برنامه عملیاتی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: کشور به رییس جمهور و دولتی نیاز دارد که استکبارستیز، ظلم ستیز و در امتداد ولایت باشد و خود را سرباز ولایت بداند.

وی تشریح کرد: عده‌ای از جناحی، برای تبلیغات ۱۰ روز آخر انتخابات با پشتوانه سرمایه مادی و شیوه‌های تبلیغی غربی برای سوار شدن بر موج احساسات مردم برنامه جدی دارند..

 

همچنین حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست سیاسی تحلیلی (بصائر) که عصر امروز در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، با توجه به رویکرد جدید حوزه و فعالیت‌های فرهنگی و رسانه حوزه علمیه گفت: بایستی از امکانات و ابزار‌های موجود در فضای مجازی بیشتر استفاده شود.

وی باتوجه به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد افکار دشمن و عظیم و نامتجانس بودن آن ادامه داد: دشمن بنا دارد که جلوی ماندگاری انقلاب اسلامی را بگیرد که جبهه انقلاب در  تقابل با آن با تنوع، انگیزه، ابتکار و برنامه هدایت‌شده باید حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: زمینه تفاهم و همکاری سپاه و حوزه‌های علمیه بایستی تقویت شود تا در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی هم افزایی صورت گیرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به بستر مناسب سپاه در جذب روحانیون روشنگر وانقلابی گفت: هم اکنون تعداد قابل توجهی از طلاب فاضل در سپاه پاسداران به صورت رسمی مشغول به کار اند که معاونت امور روحانیون در قم نیز دفتر جذب دارد تا از ظرفیت مناسب روحانیون در پیشبرد اهداف وهدایت جریان انقلاب استفاده شود.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع بصیرت افزایی گفت:از مهمترین ماموریت‌های سپاه بصیرت افزایی و روشنگری است که این ماموریت به عهده همه رده‌ها به ویژه معاونت سیاسی سپاه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با توجه به اهمیت فضای مجازی افزود: در این فضا ظرفیت مناسبی است که می‌توان از آن استفاده کرد و به روشنگری و بصیرت افزایی پرداخت.

وی در پایان گفت: امروز انتخابات به امنیت ملی، ماندگاری انقلاب و همچنین اقتدار نظام گره خورده است و می‌تواند سرآغاز تحول باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی