English

تاثیر گذاری روابط عمومی در تمام بخش‌های شهرداری

معاون خدمات شهری شهرداری قم از تاثیر گذاری روابط عمومی در تمام بخش‌های شهرداری خبرداد.

تاثیر گذاری روابط عمومی در تمام بخش‌های شهرداری

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید امیر سامع در گردهمایی روسا، مسئولان و فعالان ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم ، با تبریک روز و هفته ارتباطات و روابط عمومی ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در روابط عمومی شهرداری قم، اظهار داشت: یکی از ابزار مشارکت مردم تبیین است و روابط عمومی شهرداری نیز خوشبختانه این مهم را به‌خوبی انجام داده است.

وی بابیان اینکه برقراری ارتباط نزدیک با مردم یکی از وظایف روابط عمومی‌ها است، گفت: اگر چنین نقشی به‌خوبی انجام و این ارتباط و هماهنگی در تمام ابعاد صورت گیرد شهرداری می‌تواند موفق باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: مهم‌ترین نیاز امروز برای شهرداری مشارکت مردمی است و این مهم نیز با تلاش و فعالیت روابط عمومی محقق می‌شود.

سامع به فعالیت‌های صورت گرفته در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز شاهد فعالیت‌های خوب و پیگیرانه در این اداره کل هستیم و امور نیز با یک تلاش جمعی در حال دنبال شدن است.

وی بابیان اینکه فضای همدلانه مناسبی در روابط عمومی شهرداری قم اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: تمام بخش‌های شهرداری به روابط عمومی نیاز دارد و امیدواریم شاهد توسعه فعالیت‌های درخشان در عرصه روابط عمومی باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه