English

رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی و آتش‌نشانان قمی در اولویت واکسیناسیون کرونا قرارگیرند

معاون خدمات شهری شهرداری قم بر لزوم تزریق واکسن کرونا به رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی و آتش‌نشانان قمی تاکید کرد.

رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی و آتش‌نشانان قمی در اولویت واکسیناسیون کرونا قرارگیرند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید امیر سامع با اشاره به اهمیت تزریق واکسن کرونا اظهار داشت: بسیاری از عوامل شهرداری به علت ارتباط‌های مستقیم از اقشار آسیب‌پذیر ویروس کرونا هستند.

وی با بیان اینکه از هزار و ۶۰۰ پاکبان قمی ۶۰۰ پاکبان تاکنون واکسینه شده‌اند، تصریح کرد: رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی و آتش‌نشانان قمی دو گروه دیگر از کارکنان شهرداری هستند که به‌شدت در معرض درگیری با کرونا هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به شب‌نشینی‌های شبانه و حضور گسترده مردم در فضای سبز بلوار سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: درصورتی‌که خودروهای ورودی به این بلوار اعمال قانون شود از تجمع افراد جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه هر هفته بازدیدهایی از مراکز تحت پوشش شهرداری انجام می‌شود عنوان کرد: متأسفانه با توجه به افزایش فوتی‌ها در چند روز گذشته، تعداد مراسمات علیرغم اطلاع‌رسانی‌ها و ممانعت‌های انجام‌شده بالا رفته است و در این زمینه با مقاومت‌هایی روبرو هستیم.

سامع با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی‌های مناسبی در شهر ازجمله بوستان‌ها، معابر شهری، آرامستان‌ها، روزبازارها و… انجام‌شده است، ابراز کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و حتی در برخی از موارد برخوردها و ممانعت از تجمع برای عدم فعالیت‌های روزبازارها انجام‌شده است که در این زمینه تصمیمات خوبی در فرمانداری گرفته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه