English

انتشار کتاب ستایش ایثار و شهادت

کتاب ستایش ایثار و شهادت، یادمان عملکرد قوه قضائیه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس منتشر شد.

انتشار کتاب ستایش ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری موج قم، در هنگامه آغازین ماه سالجاری، ادبیات وزین پایداری و رشادت مجاهدین راه اسلام، دیگر بار مزین شد به زیور طبع کتاب « در ستایش ایثار و شهادت »

این کتاب با تلاش و همت دفتر مستند سازی دفاع مقدس معاونت اول، اقدامات و برنامه های اجرایی دستگاه قضایی را در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سه بخش واحد های قضایی ملی و سازمان های وابسته، دادگستری کل استان های سراسر کشور و نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه بیان نموده که در مهرماه سال گذشته برگزار شد.

معرفی شهدای والامقام هر یک از بخش های مختلف قوه قضاییه، زینت بخش صفحات داخلی این کار ارزشمند فرهنگی است که برگ ممتازی برای آن محسوب می شود.

در این راستا مشخصات (محل شهادت، تاریخ شهادت و محل تولد) و گزیده ای از وصیتنامه پانزده تن از شهدای دستگاه قضایی استان قم در صفحات 150 الی 155 این کتاب درج گردیده است.

افزون بر این، درج گزارش های کامل و همچنین تشریح عملکرد و اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه و معرفی غرفه ها، امکانات و توانمندی های علمی و همچنین بیان گوشه ای از اسرار تاریخی و سرگذشت جنگ تحمیلی و حوادث آن بخش جذاب و انتهایی آن می باشد.

این کتاب اطلاعات مفید و کاربردی از چگونگی اهتمام و تلاش دستگاه قضایی در بسط و گسترش فرهنگ ماندگار شهادت در راه حق ، ایثار و مقاومت از طریق زنده نگهداشتن یاد و خاطره تلاش های ارزشمند صورت گرفته توسط شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی ، ایثارگران و خانواده معظم شهدا را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

شایان ذکر است؛ این کتاب در 238  صفحه و در قطع وزیری  توسط نشر شاهد چاپ گردیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی