English

خسارت ۲۵ میلیارد ریالی آتش سوزی شهرک شکوهیه به شبکه برق

مدیر امور برق منطقه سه گفت: آتش‌سوزی شهرک شکوهیه قم ۲۵ میلیارد ریال به شبکه برق استان خسارت زد.

خسارت 25 میلیارد ریالی آتش سوزی شهرک شکوهیه به شبکه برق

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید شهاب‌الدین تحویلدار با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یک کارخانه صنایع شیمیایی در شهرک شکوهیه قم، افزود: در این حادثه ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط برق قم دچار حریق و از مدار بهره‌برداری خارج شد.

وی همچنین با بیان این‌که در این حادثه آتش‌سوزی ۹ دستگاه ترانس طعمه حریق شد، خاطرنشان کرد:  ۵۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت و ۲۵۰ متر شبکه روشنایی معابر نیز دچار آتش‌سوزی شد.

وی با تاکید بر این‌که بلافاصله پس از مهار آتش‌سوزی، اقدامات لازم برای رفع خطر و برکناری شبکه آسیب‌دیده و پاک‌سازی تاسیسات برق آغاز شد، بیان کرد: تا پایان هفته جاری نسبت به احداث شبکه جدید ۲۰ کیلوولت اقدام و با نصب و بهره‌برداری از ترانس‌های منطقه، تامین برق این منطقه از سر گرفته خواهد شد.

راس ساعت ۶ و ۲ دقیقه صبح روز گذشته حادثه حریق در یکی از واحدهای صنعتی واقع در شهرک صنعتی شکوهیه رخ داد که در پی آن ۲ خودرو عملیاتی آتش‌نشانی و تعدادی از خودروهای شخصی دچار حریق شد؛ در این حادثه دو آتش‌نشان به دلیل سوختگی به بیمارستان اعزام شدند که یکی از آتش‌نشانان پس از دریافت خدمات پزشکی از بیمارستان مرخص شد و دیگری به دلیل شدت سوختگی در یکی از مراکز درمانی قم بستری شده‌ است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه