English

آرایشگاهی در اهواز آتش گرفت/خودرویی که پایه برق را نشانه گرفت

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در مغازه آرایشگاهی در منطقه کوی رمضان این شهر خبر داد.

آرایشگاهی در اهواز آتش گرفت/خودرویی که پایه برق را نشانه گرفت

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرگزاری موج اظهار کرد: روز گذشته با تماس به سامانه 125 این سازمان خبر آتش سوزی در مغازه آرایشگاهی مردانه واقع در کوی رمضان اطلاع رسانی شد.

وی افزود: آتش نشانان بلادرنگ با تمام امکانات اطفای حریق و امداد و نجات به محل اعزام و پنج دقیقه بعد در محل حاضر شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان در بدو ورود به صحنه حادثه مشاهده کردند یک مغازه آرایشگاهی مردانه دچار حریق و دود گرفتگی شده است. تیم اعزامی سریعا با تجهیزات موردنیاز حریق را اطفای و دود ناشی از آتش سوزی را با فن های فشار مثبت از ساختمان خارج کردند.

حق شناس در ارتباط با علت آتش سوزی گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

برخورد خودرو با پایه برق

وی در ارتباط با حادثه دیگر گفت: روز گذشته همچنین شهروندان با تماس به سامانه 125ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر برخورد خودروی 206 به پایه برق در منطقه کیانپارس را اطلاع رسانی کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: تیم آتش نشانی در کمترین زمان خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو با پایه برق برخورد و راننده آن مصدوم شده است.

حق شناس بیان کرد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری، فرد مصدوم شده را از خودرو خارج و به عوامل اورژانس 115 تحویل دادند.

وی با بیان اینکه رعایت سرعت مجاز عامل مهمی در کاهش حوادث خودرویی است، درخواست کرد: از شهروندان خواهشمندیم ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، مراتب را سریعا با تلفن 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز نگه دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه