English

وضع قوانین حمایتی تولید در سال جاری

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رفع موانع تولید در مجلس شورای اسلامی با وضع قوانین حمایتی در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها دنبال می شود.

وضع قوانین حمایتی تولید در سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد امیرآبادی فراهانی روز شنبه در حاشیه بازدید از چند طرح صنعتی در پهنه صنعتی نیزار قم، افزود: همچنین برخی از مشکلات تولید مانند نقدینگی و هزینه بالای تولید و موازی کاری دستگاه های اجرایی باید در داخل حل شود و به سمت هماهنگی بیشتر حرکت کند.

وی در ادامه افزود: برای احداث کارخانه تولید پارجه مشکی در قم وزارت صنعت، معدن و تجارت در کمتر از یک روز مجوز صادر کرد در حالی که مجوزهای مشابه تا ۶ ماه به طول می انجامد که نشان می دهد می توان بقیه مشکلات را هم به همین نحو مدیریت نمود.

امیرآبادی افزود: مشکل زمین یکی از دغدغه های مهم فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی در کنار چالش تامین اجتماعی است که در بازدید امروز به بخشی از این درخواست ها رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: تامین مواد اولیه از دیگر مشکلات و دغدغه هایی است که فعالان اقتصادی و واحدهای صنعتی پهنه صنعتی نیزار با آن روبه رو هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدید امروز از یک طرح توسعه ای بازدید بعمل آمد که در صورت نهایی شدن آن ۳ هزار نفر به ظرفیت اشتغال قم افزوده می شود.

امیرآبادی یادآور شد: حضور مسئولان استانی و نمایندگان مجلس در واحدهای تولیدی سبب می شود تا هم با مشکلات این واحدها از نزدیک آشنا شویم و نیز روند حل این چالش ها را در قالب قوانین جدید در مجلس دنبال کنیم.

وی ابراز کرد: مالیات بر ارزش افزوده یکی از چالش های اساسی بخش تولید است و برای حمایت از بخش تولید مالیات بر عملکرد واحدهای تولیدی در سال جاری از ۲۵ درصد به ۲۰ درصد کاهش یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه