English

هدیه دولت تدبیر و امید چند شهرستانی شدن قم است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از چندشهرستانی شدن قم به عنوان هدیه دولت تدبیر و امید یاد کرد.

هدیه دولت تدبیر و امید چند شهرستانی شدن قم است

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد امیرآبادی فراهانی ، عصر پنجشنبه در آئین افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۹۹ طرح بزرگ شهرداری با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در سالن همایش‌های شهرداری قم ، گفت: مقدمات این کار انجام و با مدیریت استانداری قم و همراهی وزارت کشور، قم در حال خارج شدن از تک شهرستانی است.

عضو هیات رییسه مجلس یازدهم گفت: از تدابیر مجموعه استان و دولت برای حل مشکل تک شهرستانی بودن این استان تقدیر می کنیم.

وی در ادامه افزود: شهرستان قم جزو شهرستان‌های محروم کشور نیست ولی در داخل شهر قم محلات محروم متعددی وجود دارد که امیدواریم برای حل مشکلات این محله ها نیز همراهی خوبی با استان در سطح کشور انجام شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امسال طرح‌های بسیار زیادی توسط شهرداری قم به بهره برداری رسید و سال ۹۹ جزو سال‌های کم نظیر از نظر تعداد طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در این شهر بود که تحقق این موضوع با وجود خشکسالی بودجه ای و اقتصادی، اقدامی بزرگ است.

امیرآبادی هماهنگی میان مسئولان استان را از جمله نعمت های بزرگ این استان دانست و گفت: هماهنگی خوبی میان مجموعه مدیران استان وجود دارد و این هماهنگی موجب تحقق کارهای بسیار خوب در این استان شده است.

وی ادامه داد: در عمران و آبادی شهر و رفع مشکلات مردم هیچ اختلافی میان مدیران استان وجود ندارد که این نعمتی بزرگ در استان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومانی بدهی دستگاه های دولت به شهردای قم طی سال های اخیر گفت: ۳۲۰ میلیارد تومان بدیهی باقی مانده مجموعه دستگاه‌های استان به شهرداری نیز ثبت شده است که امیدواریم این تخصیص نیز به زودی عملیاتی و به شهرداری داده شود.

همچنین در این آئین چهار طرح بزرگ و شاخص شهری قم شامل پیاده راه انقلاب، تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج)، بلوار حضرت خدیجه(س) و بوستان حنانه به بهره برداری رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی