English

اهدای ۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان قمی

طی مراسمی ۱۸ سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۲۵ میلیون تومان به ارزش کلی ۲۴ میلیارد ریال به جمعی از نوعروسان قمی همزمان با حلول ماه مبارک رجب و ولادت امام محمد باقر(ع) اهدا شد.

اهدای 18 سری جهیزیه به نوعروسان قمی

به گزارش خبرگزاری موج قم، فرماندار قم در بخشی از این آیین اظهار داشت: خانواده جزء ارکان محکمی است که همیشه نسبت به تشکیل آن تاکیدی فراوانی شده است.

مرتضی حیدری یادآور شد: ازدواج و تشکیل خانواده جزء فرامین مهم دینی است و حفظ بنیاد و کیان خانواده مساله مهم دیگری است که زوجین باید همیشه نسبت به تقویت مهر و محبت در آن تلاش کنند.

به گفته وی، زوجین بعد از تشکیل خانواده برای تداوم زندگی مشترک باید حرمت و احترام همدیگر را همیشه پاس بدارند و زندگی خود را با عشق و محبت ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: تداوم خانواده یکی از دلایل اصلی تاکید بر مساله ازدواج است و وجود بنیاد قوی خانواده و پیمان مستحکم بین والدین و فرزندان از مهمترین دلایل حفظ انقلاب اسلامی با وجود تحریم های بی سابقه بوده است.

دبیر ستاد فرمان اجرایی امام راحل(ره) در قم نیز بیان کرد: در سال جاری ۲۵۰ سری جهیزیه در بین خانوارهای مورد هدف توزیع شده است.

حسن عندلیب اظهار داشت: ۸ مرحله رزمایش برای توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند طی سال جاری انجام گرفته است.

به گفته وی، با شیوع کرونا تعدادی از کاروانهای سلامت برای ویزیت رایگان افراد مشکوک به مناطق محروم اعزام شدند و بسته های بهداشتی متنوعی در بین مردم توزیع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه