English

طرح‌های اجرایی در قم با محوریت پژوهش باشند

استاندار قم گفت: طرح‌های اجرایی در قم با محوریت پژوهش باشند.

طرح‌های اجرایی در قم با محوریت پژوهش باشند

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست درجلسه شورای برنامه ریزی و توسعه قم ، با تبریک هفته پژوهش ، حمل و نقل عمومی و روز پرستار بیان کرد: در دانشگاه‌ها پژوهش‌هایی بدون درنظر گرفتن مشکلات موجود استان انجام می‌شود و دستگاه‌های اجرایی نیز به دلیل سرگرمی به کارهای مختلف توجه لازم را به کارهای پژوهشی معطوف نمی‌کنند که این آسیب جدی بر روند توسعه استان است.

وی با اشاره به این که باید پژوهش‌ها، مساله محور و کاربردی دنبال شود،‌ افزود: اولویت‌های استان در پژوهش‌ها لحاظ شده‌است اما در این که دانشگاهیان جدی تر وارد مساله شوند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نتایج این تحقیقات را به کار گیرند نیازمند عزم جدی تر هستیم.

وی ادامه داد: مدیران استان باید همواره با مراکز علمی در ارتباط باشند و از اندیشه‌های دانشگاهیان در تصمیم گیری‌ها استفاده کنند.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتظار این است که به توسعه متوازن در همه مناطق قم توجه و طرح‌های گردشگری در تمام سطح شهر اجرا شود.

وی همچنین بیان کرد: در خصوص مساله انتقال متقاضیان طرح مسکن ملی استان به شهرک امیرکبیر اقدامات لازم در حال انجام است تا به نگرانی مردم در این خصوص پاسخ داده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه