English

۵۴۰ کیلومتر فضای سبز طولی در معابر شهر قم ایجاد شد

معاون شهرداری قم از ایجاد ۵۴۰ کیلومتر فضای سبز طولی در معابر شهر قم خبرداد.

۵۴۰ کیلومتر فضای سبز طولی در معابر شهر قم ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید امیرسامع با اشاره به توسعه فضای سبز شهر قم به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری، اظهار داشت: در توسعه فضای سبز به الگوی توسعه پایدار توجه شده و در احداث همه بوستان‌ها تأکید بر استفاده از گونه‌های مناسب با اقلیم شهر قم بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم از استفاده درست  و بهره‌وری آب در توسعه فضای سبز شهر قم هم خبر داد و گفت: افزایش سرانه فضای سبز به بیش از ۲۰ متر اتفاق مبارکی است که در همه عرصه‌های جنگلی، کمربند سبز، بوستان‌های شهری و هم در فضای سبز طولی معابر به وجود آمده است.

سامع با تأکید بر اهمیت فضای سبز طولی معابر، ادامه داد: بیش از ۵۴۰ کیلومتر طول فضای سبزی بوده که در این سال‌ها در معابر شهر قم ایجادشده است.

وی توسعه فضای سبز در شهر قم را علاوه برافزایش زیبایی شهر قم عامل مؤثری در ایجاد محیط‌زیست سالم  و افزایش کیفیت زندگی شهروندان برشمرد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ایجاد سایه در سطح شهر قم را یکی دیگر از نیازهای شهر برشمرد و گفت: ما در شهر قم خصوص از اردیبهشت تا آبان ماه به سایه نیاز داریم که این ۵۴۰ کیلومتر طول توسعه فضای سبز معابر شهر قم می‌تواند به ایجاد سایه در سطح شهر کمک کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه