English

پروژه‌های شهری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افتتاح می‌شوند

پروژه‌های شهری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افتتاح می‌شوند.

پروژه‌های شهری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افتتاح می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج قم، طبق اعلام قبلی و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، آیین افتتاح، بهره‌برداری، رونمایی و آغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه بزرگ شهرداری قم ، امروز ساعت ۱۵ با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با مجوز ستاد مبارزه با کرونا استان قم برگزار می‌شود.

شایان ذکر است این آیین به صورت همزمان از محل دفتر ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، باغ پرندگان، بوستان شهید زین‌الدین و محل احداث تقاطع غیرهمسطح میدان نماز و از طریق ارتباط زنده و مستقیم تصویری برگزار خواهد شد.

نمایندگان مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار قم، شهردار قم، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین استانی و تعداد بسیار محدودی از مدیران شهری نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، شبکه‌‌های تلویزیونی سراسری یک و شش و شبکه سیمای نور استان فم و همچنین شبکه‌های اجتماعی شهرداری قم به صورت زنده و مستقیم این مراسم را پخش خواهند کرد.

به منظور اهمیت حفظ سلامتی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، متاسفانه امکان حضور اصحاب محترم رسانه، خبرنگاران و عکاسان در مراسم وجود نخواهد داشت و پس از پایان مراسم صوت و تصاویر مراسم به منظور پوشش رسانه‌ای در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی