English

در ایام محرم؛

محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر قم اجرا نمی‌شود

نیک گفت: با توجه به برگزار نشدن مراسم عزاداری در حرم مطهر و همچنین ممنوعیت حرکت دسته‌های عزاداری در خیابان‌های منتهی به حرم امسال محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر اجرا نمی‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر قم اجرا نمی‌شود

علی نیک مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، در گفت‌وگویی ضمن تسلیت آغاز ماه محرم، اظهار داشت: متأسفانه امسال برگزاری مراسمات ماه محرم با توجه مصوبات ستاد ملی کرونا مانند سال‌های قبل برگزار نمی‌شود.

وی تغییر شیوع برگزاری عزاداری در دهه نخست ماه محرم را موردتوجه قرار داد و افزود: برگزاری روضه‌های خانگی و با تعداد افراد کمتر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرارگرفته تا سلامت شهروندان حفظ شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از اعلام آمادگی شهرداری قم در ارائه خدمات در ماه محرم خبر داد و گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا شهرداری مکان‌ها و بوستان‌های شهر را برای برگزاری مراسم در اختیار هیئت‌ها قرار داده است.

نیک از برپایی مراسم عزاداری در پارکینگ جانبازان نیز خبر داد و تصریح کرد: به علت عدم برگزاری مراسم عزاداری در حرم مطهر و همچنین ممنوعیت حرکت دسته‌های عزاداری در خیابان‌های منتهی به حرم امسال محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر اجرا نمی‌شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم همکاری شهروندان در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنترل بیماری کرونا یادآور شد: خدمات شهرداری بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ارائه شده و در صورت اجرای محدودیت‌های ترافیکی به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی