English

استاندار قم:

مسائل بهداشتی تا زمان تولید واکسن کرونا به بهترین شکل رعایت شود

استاندار قم با یادآوری تلاش‌های زیادی که برای تولید واکسن کرونا صورت می‌گیرد، گفت: تا رسیدن به آن مرحله مردم و متولیان امور مذهبی و همچنین اصناف و اداره‌های مختلف باید مسائل بهداشتی را به بهترین شکل ممکن رعایت کنند.

 مسائل بهداشتی تا زمان تولید واکسن کرونا به بهترین شکل رعایت شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در پایان جلسه ستاد ملی کرونا که به‌صورت ویدیو کنفرانس در آن شرکت کرده بود، با اشاره به اینکه در موج نخست بیماری سیاست ستاد ملی مقابله با کرونا بیشتر بر روی تعطیلی اماکن و کسب‌وکارهای مختلف متمرکز بود، اظهار کرد: اما به مرور و با توجه به اینکه طول دوره کرونا قابل پیش‌بینی نمی‌باشد و مشخص نیست تا چه زمانی با ما خواهد بود، ستاد مذکور بیشتر برای سازگاری و سبک جدید زندگی تدبیر می‌کند.

سرمست با تاکید بر اینکه در تصمیم‌گیری‌های ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا هدف اصلی حفظ سلامتی مردم و همچنین تامین معیشت آن‌هاست گفت: تلاش داریم تا ترکیب مناسبی از این تعارض‌ها و تناقض‌ها را فراهم کنیم و پیوندی که بین دو مقوله سلامت و معیشت برقرار می‌شود، ما را از این بیماری عبور دهد.

وی تصریح کرد: در تمامی اماکنی که احتمال تجمع است سعی کنیم آن را به حداقل برسانیم و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز به حداکثر برسد، تا به کمک یکدیگر موج دوم کرونا مانند موج اول آن کنترل و مدیریت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه