English

گلایه فرماندار قم؛

حوزه بهداشت و درمان در عرصه اطلاع‌رسانی کرونا تنها مانده است

فرماندار قم گفت: روش‌های اطلاع‌رسانی مرسوم و همچنین شیوه‌های قهری مانند بازرسی توسط بازرسان مرکز بهداشت و سازمان صنعت، معدن و تجارت تقریبا خاصیت خود را از دست داده و حوزه بهداشت و درمان عملا در عرصه تنها مانده‌است.

حوزه بهداشت و درمان در عرصه اطلاع‌رسانی کرونا تنها مانده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، مرتضی حیدری در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران قم که در تالار کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به شیوع مجدد ویروس کرونا در قم، اظهار داشت: درخصوص برگزاری مراسم‌ها و اجتماعات مختلف باید شیوه‌ها و پروتکل‌های جدیدی ارائه شود چراکه درحال حاضر تنها راه جلوگیری و مقابله با این ویروس آگاه‌سازی جامعه است.

فرمانداری قم با یادآوری اینکه عزا، عروسی و همچنین سفر سه عامل اصلی گسترش کرونا به شمار می آیند و این بیماری از این طریق حوزه نفوذ خود را گسترش می دهد، گفت: درمورد جشن‌های عروسی که خارج از پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود، مرکز بهداشت استان با پلمپ تالارهای پذیرایی با جدیت برخورد می‌کند، ولی ما درحقیقت با این کار یک سنت دیرینه مردم را به خاطر ویروس کرونا تغییر می‌دهیم.

فرماندار قم گفت: مردم سال‌های سال با این روش ها زندگی کردند، و اگر بخواهیم از آنها جلوگیری کنیم جامعه با مشکل می شود، از این رو باید برای برگزاری آیین های مذکور روشی را ابداع و در اختیار مردم قرار دهیم، تا فقط از آن روشی که پیشنهاد می‌دهیم، استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه