English

برگزاری جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته ملی مهارت در استان قم

اولین جلسه استانی ستاد بزرگداشت هفته ملی مهارت با هدف هماهنگی برگزاری گرامیداشت جشنواره هفته ملی مهارت در محل سالن جلسات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تشکیل گردید.

برگزاری جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته ملی مهارت در استان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم محمود تقی پور رئیس ستاد استانی اجرای جشنواره هفته ملی مهارت طی سخنانی بر ضرورت اشاعه فرهنگ مهارت آموزی در جامعه پرداخت و افزود: اطلاع رسانی از رسالت علمکرد و کار سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، همچنین ارائه عملکرد و اقدامات صورت گرفته باید در راس فعالیت های این هفته باشد.

وی افزود: قطع به یقین نگاه ها نسبت به مهارت آموزی باید تغییر کند و با توجه به شرایط جامعه توجه به مدرک گرایی باید کاهش پیدا کند و خانواده ها باید به اهمیت مهارت آموزی و سوق دادن جوانان به آموزش های مهارتی پی ببرند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای ادامه داد: هفته ملی مهارت و روز ششم مرداد ماه که روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای نامگذاری شده یک فرصت ارزشمند برای همه همکاران است که رسالت و ماموریت سازمان را به مردم و مسئولین ارائه دهیم.

تقی پور با اشاره به ضرورت ارتقاء جایگاه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در بین مردم و مسئولین افزود: حتما باید جامعه احساس نیاز به این مساله پیدا کنند و مدیران اجرایی در تمام سطوح برای اجرای ماموریت های سازمان باید همسو و همراه شوند.

در ابتدای این دیدار علیرضا دهقان مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و دبیر ستاد استانی اجرای جشنواره هفته ملی مهارت به تشریح برنامه ها و اقدامات صورت گرفته پرداخت.

همچنین اعضای ستاد استانی جشنواره هفته ملی مهارت به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و در انتها مقرر گردید مصوبات این جلسه به اعضا و عوامل اجرایی ارسال گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی