English

حجت الاسلام حبیب اله شعبانی موثقی مطرح کرد:

ضرورت کسب مهارت در اشتغال جوانان

امام جمعه همدان بر ضرورت کسب مهارت در اشتغال جوانان و نقش اداره آموزش فنی و حرفه ای را در این حوزه موثر دانست.

ضرورت کسب مهارت در اشتغال جوانان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام حبیب اله شعبانی موثقی،  امام جمعه شهر همدان با اشاره به ضرورت کسب مهارت در اشتغال جوانان در جمع مدیران فنی و حرفه ای همدان به مناسبت هفته ملی مهارت، افزود: حلقه مفقوده در اشتغال جوانان، نداشتن مهارت است که امیدواریم آموزش های فنی و حرفه ای این کمبودها را جبران کند.

 

 ضرورت کسب مهارت در اشتغال جوانان 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ضرورت کسب مهارت در اشتغال جوانان بیان کرد: ثروت یک جامعه منابع انسانی آن است بنابراین باید در راستای مهارت آموزی نسل جوان تلاش و همت خود را بکار گیریم. 

وی بهره برداری از مرکز هتلداری و گردشگری غرب کشور را اقدام خوب و موثری دانست و اضافه کرد: آموزش های مهارتی باید به سمت تولید ثروت در جامعه پیش برود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان نیز از تلاش این مجموعه برای خلق فرصت های شغلی خبر داد و گفت: این مجموعه سالانه ۴۸ هزار تن را در ۵۰۰ حرفه توسط بخش های دولتی و خصوصی آموزش می دهد.

وهب مختاران افزود: کارکنان مجموعه آموزش فنی و حرفه ای به عنوان سربازان اصلی اقتصاد مقاومتی مطرح هستند و امیدواریم نتایج تمامی این تلاش ها به ایجاد اشتغال مولد و پایدار در جامعه ختم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه