English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم:

نیروی انتظامی در کاهش سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب نقش موثری دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از همکاری مؤثر نیروی انتظامی استان در کاهش سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب قدردانی کرد.

نیروی انتظامی در کاهش سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب نقش موثری دارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی جان صادق پور در دیدار با سردار سید محمود میر فیضی فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن قدردانی از تعاملات و همکاری‌های بسیار خوب نیروی انتظامی با شرکت آب و فاضلاب استان گفت: این همکاری‌ها پایداری خدمات بی‌وقفه شرکت آب و فاضلاب به مردم استان را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به وجود بیش از 5 هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب و فاضلاب شهری و روستایی و  حدود 200 چاه و بیش از 45 هزار دریچه و منهول در استان اظهار داشت: در سایه تعامل با نیروی انتظامی استان، حفاظت فیزیکی از این تأسیسات با حساسیت بیشتری انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم سرقت‌های دریچه‌های آب و فاضلاب در سطح شهر را یکی از مشکلات آبفا عنوان کرد و یادآور شد: سرقت این دریچه‌ها علاوه بر هزینه‌های مالی که به شرکت آب و فاضلاب وارد می‌کند برای همشهریان نیز خطرات جانی به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه در سال‌های 96 و 97 بیش از هزار دریچه آب و فاضلاب در شهر به سرقت رفته است، اذعان داشت: در این زمینه جلساتی با نیروی انتظامی برگزار و نسبت به تشدید مباحث حفاظتی اقدام کردیم به گونه‌ای که سرقت دریچه‌ها از ابتدای سال 98 تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به حدود 108 دریچه رسیده است.

دکتر صادق پور در پایان سخنان خود از همکاری نیروی انتظامی در رفع تصرفات حریم خط لوله آبرسانی از چاه‌های علی‌آباد به قم قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی