English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم:

طرح فرشتگان رحمت در اعیاد شعبانیه اجرا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طرح فرشتگان رحمت با مشارکت خیرین و همکاری داوطلبان هم‌زمان با اعیاد شعبانیه در قم اجرایی شد.

طرح فرشتگان رحمت در اعیاد شعبانیه اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد گل‌فشان اظهار کرد: خیرین و داوطلبان هلال‌احمر با اجرای طرح « نذر زندگی » به کمک بیماران متاثر از بیماران کرونایی و صعب العلاج می‌روند.

وی افزود: تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از اهداف جمیعت هلال‌احمر به شمار می‌رود، و با توجه به شرایط موجود در جامعه خانواده‌های بیماران کرونایی و صعب‌العلاج در این طرح تحت پوشش قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم بیان کرد: در این راستا، ۵۰۰ وعده‌غذای گرم به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و در قالب طرح فرشتگان رحمت بین خانواده‌های بیماران کرونایی و بیماران صعب‌العلاج به ارزش ۷۰ میلیون ریال توزیع شد.

گل‌فشان خاطرنشان کرد: در این طرح که با مشارکت خیرین اجرایی شد، پس از تهیه با همکاری اعضا و داوطلبان در منازل بیمارانی که از قبل شناسایی‌شده بودند توزیع شد.

وی با اشاره به نقش اثرگذار خیرین و داوطلبان در تحقق خدمت‌رسانی به‌ویژه در شرایط موجود جامعه و افزایش مشکلات خانواده‌های بیماران برای تهیه اقلام معیشتی و تغذیه‌ای از خیرین دعوت کرد، در اجرای طرح «نذر زندگی» با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خانواده‌های کم برخوردار را حمایت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه