English

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خبرداد؛

اجرای طرح حامیان سلامت به پاس تقدیر از خانواده‌های جهادگران

معاون امور جوانان هلال احمر قم با بیان اینکه این طرح همزمان با اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در قم اجرایی شده است، گفت: «طرح حامیان سلامت» به پاس تقدیر از خانواده هایی است که با قبول مسئولیت، جوانان و عزیزانشان را که در حال اجرای طرح ملی غربالگری کرونا هستند یاری و همراهی می کنند.

اجرای طرح حامیان سلامت به پاس تقدیر از خانواده‌های جهادگران

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد مصباحی، در گفت و گویی، اظهار کرد: طرح ابتکاری« حامیان سلامت » به منظور تقدیر از خانواده جهادگران عرصه سلامت که ایثارگرانه مشغول خدمت به بیماران کرونایی و مقابله با شیوع این بیماری هستند، در قم اجرایی شد.

وی با اشاره به جزئیاتی از این طرح افزود: در این طرح ، جوانان و مسئولان جمعیت هلال احمر قم در حرکتی زیبا و خودجوش و در راستای تکریم انسان هایی که برای کمک به سایرین و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها در این روزهای کرونایی ایثارگرانه به یاری مردم شتافتند، قدردانی خود را اعلام می کنند.

مصباحی بیان کرد: در آغاز اجرای این طرح ابتکاری از خانواده اعضای جوان داوطلب حاضر در طرح ملی غربالگری پیشگیرانه از کرونا در قم، از طریق ارتباط غیرحضوری تقدیر شد.

وی افزود: همراهی همدلانه خانواده های جونان داوطلب هلال احمر که در این شرایط سخت با حمایت از فرزندان خود برای حضور در خط مقدم مقابله با کرونا حامیان سلامتی جامعه شده اند جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم ادامه داد: این طرح، در راستای تحقق یکی از اهداف متعالی جمعیت هلال احمر که تامین احترام انسان ها  است با همت مسئولان آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه