English

معاون شهرداری قم:

تمام معابر شهر تاکنون حداقل یک بار ضدعفونی شده است

معاون شهردار قم گفت: ۱۰ میلیون مترمربع معبر درجه‌یک و ۱۲ میلیون مترمربع معبر فرعی در شهر قم وجود دارد و تاکنون تمام شهر یک‌بار به‌طور کامل ضدعفونی شده است.

تمام معابر شهر تاکنون حداقل یک بار ضدعفونی شده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید امیر سامع با اشاره به روند ضدعفونی معابر شهری، گفت: روزانه با ۲۰۰ هزار لیتر محلول، چهار میلیون مترمربع از معابر شهر ضدعفونی می‌شود.

معاون شهردار قم بیان کرد: بوستان‌ها و محلات و معابری که امکانات تردد خودرو ندارند، توسط ۸۰ اکیپ پیاده با ظرفیت ۸۰۰ لیتر ضدعفونی می‌شود که روزانه بیش از ۶۵ هزار مترمربع را پوشش می‌دهند.

سامع تصریح کرد: در دور دوم عملیات ضدعفونی نیمی از شهر زیرپوشش رفته است و نقاط بحرانی و مهم شهری مانند محدوده بیمارستان‌ها، بانک‌ها و غیره هرروز ضدعفونی می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم اظهار کرد: شهرداری قم به همراه سپاه و ارتش وظیفه ضدعفونی و گندزدایی از معابر شهری را بر عهده‌دارند.

وی اضافه کرد: لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) و ۲۴ بعثت با ۱۰ دستگاه خودرو ضدعفونی به ظرفیت ۱۵ هزار و ۵۰۰ لیتر روزانه ۲۱۰ هزار مترمربع از معابر شهر را ضدعفونی می‌کنند.

سامع با تاکید بر اینکه ارتش نیز با هشت دستگاه خودرو عملیات ضدعفونی شهری را انجام می‌دهد، افزود: این خودروها نیز بالغ‌بر ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر ظرفیت دارند که روزانه ۳۱۶ هزار مترمربع از معابر شهری را ضدعفونی می‌کنند.

وی بابیان اینکه شهرداری قم ۴۴ دستگاه خودرو را مامور عملیات ضدعفونی روزانه شهر کرده است، اظهار کرد: این ناوگان روزانه با ظرفیت ۱۶۴ هزار لیتر محلول ضدعفونی، بالغ‌بر ۳ میلیون و ۳۸۵ هزار مترمربع از معابر شهر را ضدعفونی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه درمجموع ۶۳ اکیپ عملیات ضدعفونی معابر شهر را انجام می‌دهند، افزود: قرار بود برخی دستگاه‌های دیگر نیز امکانات خود را در اختیار شهرداری بگذارند تا ظرفیت ضدعفونی افزایش پیدا کند که هنوز چنین کاری صورت نگرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی