English

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

تعطیلی ناوگان اتوبوس‌رانی تا ۱۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا خدمت رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی شهری از 29 اسفندماه تعطیل شده و تا 16 فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

تعطیلی ناوگان اتوبوس‌رانی تا 16 فروردین ماه ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج قم، امیر یزدی با اشاره به وضعیت موجود و شیوع ویروس کرونا ، اظهار کرد: باتوجه به اینکه ویروس کرونا یک بیماری بشدت واگیردار است سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم خدمت رسانی این ناوگان حمل و نقل را تا 16 فروردین ماه تعطیل اعلام کرد.

امیر یزدی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص موجود و به‌منظور جلوگیری از شیوع خطرناک ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال، خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل عمومی سازمان اتوبوس‌رانی شهری تا ١۶ فرودین ماه تعطیل است.

وی ادامه داد: تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم برای حفظ سلامت عمومی شهروندان گرفته‌شده و منطبق با مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌باشد.

یزدی افزود: مجموعه‌های اجرایی شهرداری قم تابع تمهیدات و تصمیمات اتخاذشده از سوی ستاد مقابله با کرونا برای رفع هرچه سریع‌تر وضعیت ویژه و حساس شیوع ویروس کروناست.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم در پایان اظهار داشت: در مدت توقف اتوبوس‌ها اقدامات ضدعفونی و پاک‌سازی ناوگان انجام‌شده و آماده خدمات‌رسانی خواهند شد.

گفتنی است تمام فعالیت های ناوگان اتوبوس رانی درون شهری قم از ۲۹ اسفندماه سال گذشته متوقف شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه