English

طرح برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی در بیش از ۹۰ درصد از دانشگاه‌های قم در حال اجراست

با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و تعطیلی مراکز علمی، طرح برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی در بیش از 90 درصد از دانشگاههای قم در حال اجراست.

طرح برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی در بیش از 90 درصد از دانشگاه‌های قم در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری موج قم،حجت الاسلام عسکر دیرباز رئیس دانشگاه قم در خصوص برگزاری کلاس‌های درس به صورت مجازی در دانشگاه قم عنوان کرد: این طرح توسط معاونین آموزشی کل دانشگاه‌های قم به ویژه دانشگاه قم در حال انجام است و درس ها به صورت مجازی ارائه می شود و تاکنون کلاس های زیادی با این روش دایر شده است تا با تعطیلی ترم مواجه نشویم.

همچنین دانشگاه صنعتی قم به گفته مسئولان آموزشی آن توانسته زیرساخت‌های آموزشی به صورت مجازی را فراهم کند و با هماهنگی‌های انجام شده، برنامه‌ها و نرم‌افزارهای لازم را تهیه کند.

گفتنی است برنامه‌های آموزشی داشنگاه صنعتی از دهم اسفند آغاز و تاکنون بیش از 250 کلاس درس برگزار شده است و دانشجویان می‌توانند از منزل به این برنامه‌های آموزشی در فضای مجازی متصل شوند.

لازم به ذکر است در این سیستم‌ آموزشی در فضای مجازی دانشجویان می‌توانند سوالات و پاسخ ها را به صورت مجازی مطرح و تبادل کنند.

همچنین علاوه بر کلاس های آموزشی سایر فعالیت ها و پرتال آموزشی و ارتباط با صنعت و جلسات فرهنگی و دانشجویی نیز در فضای مجازی فعال است.

هم اکنون 31 دانشگاه و مراکز آموزشی و دولتی و غیر دولتی با 70 هزار دانشجو در قم فعال است و با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و تعطیلی مراکز علمی، طرح برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی در بیش از 90 درصد از دانشگاههای قم در حال اجراست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه