English

بخشنامه استانداری قم در راستای افزایش خدمات الکترونیکی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با صدور بخشنامه‌ای افزایش خدمات الکترونیکی را برای تمام دستگاه‌های اجرایی استان واجب کرد.

بخشنامه استانداری قم در راستای افزایش خدمات الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری موج قم، طی بخشنامه‌ای از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش مراجعات مردم به دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌ها موظف به افزایش خدمات الکترونیکی شدند.

در این بخشنامه آمده است: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا به‌منظور رعایت بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع این بیماری در سطح جامعه، دستگاه‌های اجرایی موظفند به استناد ماده ۳۷ قانون خدمات کشوری با هدف بهبود کیفیت و کمیت ارائه خدمات اقدامات زیر را انجام دهند.

بر اساس این گزارش، اطلاع‌رسانی الکترونیکی در خصوص شیوه ارائه خدمات، همراه با زمان‌بندی انجام آن و مدارکی که متقاضی باید ارائه نماید، ارائه فرم‌های موردنیاز جهت انجام خدمات از طریق ابزار و رسانه‌های الکترونیکی و ارائه خدمات به شهروندان به‌صورت الکترونیکی و حذف لزوم مراجعه مردم به دستگاه اجرایی برای دریافت خدمات از جمله این اقدامات است.

این گزارش حاکی است: اطلاع‌رسانی موارد فوق از طریق وسایل ارتباط‌جمعی به‌ویژه صداوسیما و دیگر رسانه‌های استان و ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته به دبیرخانه شورای اداری استان جهت استحضار استاندار و ارائه رهنمود از دیگر اقدامات مطرح‌شده در این بخشنامه می‌باشد.

در این گزارش تاکید شده است: این بخشنامه به قید فوریت به تمام دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ‌شده و لازم‌الاجرا می‌باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی