English

دبیر اجرایی همایش بیانیه گام دوم انقلاب خبرداد؛

برگزاری مسابقه مجازی با هدف آشنایی نسل جوان با بیانیه گام دوم انقلاب

دبیر اجرایی همایش بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی قم گفت: مسابقه مجازی با هدف آشنایی نسل جوان با بیانیه گام دوم طی روزهای اخیر در کشور برگزار شد که ۴ هزار و ۶۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند.

برگزاری مسابقه مجازی با هدف آشنایی نسل جوان با بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج قم، دبیر اجرایی همایش بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی قم درآیین افتتاحیه همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب مشتمل بر ۷۶ مقاله علمی درقالب ۶ کتاب که با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درسالن همایش غدیر قم برگزار شد، اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی با برگزاری این همایش در نخستین سالروز صدور آن توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اهتمام این نهاد نسبت به این موضوع را ثابت کرد.

حجت الاسلام علی اصغر ثنایی با تاکید براینکه برای مواجهه منطقی با بیانیه گام دوم بسته‌ای علمی در دفتر تبلیغات اسلامی تعریف شده‌است، افزود: همایش بیانیه گام دوم یکی از این برنامه‌های تعریف شده دفتر تبلیغات اسلامی در راستای تبیین این بیانیه بوده‌است.

وی افزود: این همایش در قالب چهار محور فراخوان و مقاله‌های علمی متعددی در راستای تبیین محورهای بیانیه گام دوم و گفتمان سازی به ویژه برای نسل جوان به دبیرخانه این همایش رسیده‌است.

ثنایی، اظهار داشت: صدها مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال و از میان آنها ۷۶ مقاله پذیرفته و حائز رتبه چاپ شده‌است، ضمن اینکه برای این همایش ۳۰ نشست علمی و تخصصی و نظریه پردازی برگزار و همچنین سه مصاحبه تخصصی نیز انجام شده‌است.

وی گفت: کمیسیون تخصصی تحلیل بیانیه گام دوم با رویکرد تمدنی، چیسیتی، چرایی و چگونگی تحقق بیانیه گام دوم، تحلیل تجربه و دستاوردهای جمهوری اسلامی در توصیه‌های هفتگانه و ارزیابی وضعیت کنونی آنها و همچنین نهادهای علمی و بیانیه گام دوم با تاکید بر نقش جوان به عنوان چهار کمیسیون تخصصی این همایش است.

ثنایی افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ مقاله در قالب ۶ کتاب قطور از جمله دستاوردهای این همایش است که این آثار علمی در این همایش رونمایی می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه