English

با حضور رییس کل دادگستری استان قم؛

نوای "سردار ایرانی، قاسم سلیمانی" در کانون اصلاح و تربیت قم طنین انداز شد

مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان قم در بدو ورود رئیس کل دادگستری استان و تیم همراه‌شان شعار سردار ایرانی، قاسم سلیمانی را سر دادند.

نوای "سردار ایرانی، قاسم سلیمانی" در کانون اصلاح و تربیت قم طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رییس کل دادگستری استان به همراه جعفری معاون قضایی وبرنامه ریزی دادگستری کل استان، حجت الاسلام غریب دادستان دادسرای عمومی وانقلاب قم، داودی رئیس اجرای احکام کیفری، نادیان رئیس اجرای احکام حقوقی وحجت الاسلام والمسلمین دادور و محمدی قضات ناظر زندان درمعیت حجت الاسلام و المسلمین تهامی مدیر کل زندان‌های استان و کلیه مسئولین اداره کل زندان‌های استان از کانون اصلاح و تربیت قم بازدید نمودند.

در بدو ورود گروه سرود مددجویان کانون اشعاری را در وصف رشادت‌های سردار ایرانی، قاسم سلیمانی سرودند. رییس کل دادگستری در ابتدا با حضور در نمازخانه کانون به همراه مددجویان نماز ظهر و عصر را اقامه نمودند تا به نوجوانان یادآور گردند برپایی نماز جماعت در راس امور قرار دارد.

وی با حضور در خوابگاه مددجویان نشستی صمیمانه را با آن‌ها برگزار نمودند. 

در این دیدار فهیمی رییس کانون اصلاح و تربیت ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان گزارش مبسوطی از فعالیت‌های انجام گرفته در تمام حوزه‌های کاری ارایه داده و اظهار داشت: تعامل با مراجع قضایی را به عنوان اولویت کاری در جهت انعکاس و رفع مشکلات قضایی مددجویان که نتیجه آن کاهش جمعیت کیفری است را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

فهیمی ضمن ارائه پیشنهاد و درخواست تشکیل دادسرای ویژه اطفال از رییس کل دادگستری استان برای کاهش  زمان رسیدگی و تخصصی‌تر شدن دادرسی اطفال ارایه نمودند.

در ادامه رییس کل دادگستری استان به استماع صحبت‌های مددجویان پرداختند و وضعیت تک تک مددجویان را مورد بررسی قرار داده و دستورات ویژه‌ای برای رسیدگی به درخواست‌ها و مسایل آنان صادر نمودند.

در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مظفری ضمن ابراز خرسندی و رضایت از وضعیت مطلوب نگهداری نوجوانان و جوانان در کانون اصلاح و تربیت عنوان نمودند فضاهای خوابگاهی، آموزشی و کارگاهی ایجاد شده برای مددجویان کم نظیر است.

وی ضمن صدور دستور تشکیل دادسرای ویژه اطفال عنوان نمودند دادگاه‌های ویژه اطفال را نیز توسعه داده‌ایم تا رسیدگی به جرایم اطفال و نوجوانان بصورت کاملا تخصصی و در کمترین زمان رسیدگی گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی