English

پیام تبریک آیت الله اعرافی در پی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آیت الله اعرافی با صدور پیامی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی عین الاسد را تبریک گفت.

پیام تبریک آیت الله اعرافی در پی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج قم، در پیام آیت‌الله علیرضا اعرافی آمده است:

«باسم الله قاصم الجبارین؛ حمله قهرمانانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریستی نیروهای آمریکایی اشغالگر و تروریست و در دفاع از عزت و عظمت ایران و اسلام و به‌عنوان گامی نخست در انتقام خون سردار شهید سلیمانی و هم‌رزمانش را به ملت انقلابی ایران و محور مقاومت تبریک می‌گویم.»

پیام ادامه یافته است: به خاطر انجام تکلیف قرآنی(فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم ) از سپاه مقتدر سپاس‌گزارم و توفیقات روزافزون و پیروزی‌های درخشان آنان را در پرتو فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حفظه الله و سدده از خداوند منان خواهانم.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد. بر اساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت و هشت نفر از همراهان آنان پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

عین الاسد در ۱۰۸ کیلومتری غرب «الرمادی» واقع‌شده است و در سال ۲۰۰۳، تفنگداران آمریکایی این پایگاه را اشغال کردند و تا سال ۲۰۱۱ در آن باقی ماندند. عین الاسد دومین پایگاه هوایی بزرگ عراق است. در پایان سال ٢٠١٤، به بهانه مبارزه با داعش، بار دیگر این پایگاه تحت اختیار نظامیان آمریکایی حاضر در  ائتلاف بین‌المللی ضد داعش قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه