English

آیت الله اعرافی:

دشمنان ایران و عراق بدانند راه سرخ سردار سلیمانی با اقتدار و افتخار ادامه خواهد

مدیر حوزه های علمیه با بیان این که دشمنان ایران و عراق بدانند راه سرخ سردار سلیمانی با اقتدار و افتخار ادامه خواهد یافت تصریح کرد: شهادت سرداران سرافرازlملت ایران و عراق نوید بخش شکست و زبونی دشمنان و عزت و سربلندی بیشتر اسلام و مسلمین در منطقه خواهد بود.

دشمنان ایران و عراق بدانند راه سرخ سردار سلیمانی با اقتدار و افتخار ادامه خواهد

به گزارش خبرگزاری موج قم،متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت سردار بزرگ و رشید دنیای اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دام‌ظله العالی ، مراجع عظام تقلید در نجف اشرف و قم دامت برکاتهم، ملتهای شریف ایران و عراق و تمامی جهان اسلام و آزادگان جهان تسلیت عرض می نماییم.

خون این شهیدان والامقام بار دیگر نشان داد که دو ملت بزرگ ایران و عراق دارای سرنوشتی مشترک بوده و در این راه از نثار خون عزیزترین فرماندهان خود دریغ نخواهند کرد.

جنایت بزدلانه نیروهای تروریست آمریکایی در به شهادت رساندن این شهیدان عزیز بار دیگر ثابت کرد که دشمن از هیچ‌گونه عمل ناجوانمردانه‌ای برای جلوگیری از استقلال و سعادت ملتهای منطقه دریغ نمی‌کند.

شهادت این سرداران سرافراز نوید بخش شکست و زبونی دشمنان و عزت و سربلندی بیشتر اسلام و مسلمین در منطقه خواهد بود.

حاج قاسم سلیمانی سرباز و سردار اسلام عزیز و انقلاب اسلامی و ملت ایران بود که به آرمان عزت و هویت و تمدن اسلامی اذعان داشت و دربرابر تروریسم ایستاد و از ملت بزرگ عراق و ایران دفاع کرد و در پایان به فوز عظیم شهادت و لقاء الله نائل آمد و دشمنان اسلام و ایران و عراق و امت اسلامی بدانند رفتن سردارانی چون حاج قاسم و ابو مهدی عزیز گرچه سخت و جانکاه است اما راه سرخ آنان با اقتدار و افتخار ادامه خواهد یافت.

حوزه های علمیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهدای عزیز،  بر ادامه راه آنان تا نابودی باطل و پیروزی حق تأکید کرده و باور دارد رزمندگان اسلام، پاسخ سختی را به این جنایت خواهند داد.

علیرضا اعرافی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی