English

ارائه آموزش‌های کاربردی فضای سبز به شهروندان قمی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری 1370 نفر ساعت آموزش فضای سبز در سازمان پارک‌ها خبر داد

ارائه آموزش‌های کاربردی فضای سبز به شهروندان قمی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به برگزاری نخستین دوره آموزشی اصول نگهداری فضای سبز و پرورش گیاهان در خانه اظهار کرد: در دوره اول  با هزار و 370 نفر ساعت مباحث آموزش برگزار شد و استقبال خوبی از سوی شهروندان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه قطعا در فاز بعد که به زودی آغاز می‌شود با تبلیغاتی که صورت گرفته مورد استقبال بیشتری از سوی مردم قرار خواهد گرفت خاطرنشان کرد: مباحث جدیدی برای مرحله دوم تدوین شده که قطعا برای شهروندان قابل اهمیت خواهد بود.

پیام جوادیان سبزی کاری در منازل، تراریوم، پرورش و نگهداری کاکتوس، نگهداری گل‌های آپارتمانی و تکثیر، ایجاد دیواره و بام سبز، تولید قارچ در منازل و... را در دستور کار آموزش جدید سازمان دانست و اظهار کرد: در فاز دوم کار را گسترده‌تر دیدیم و کلاس‌ها به صورت منظم تشکیل خواهد شد و در پایان هر دوره آزمونی برگزار شده و گواهینامه‌های مربوط به شهروندان ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اساتید دوره‌ها از مجموعه مسوولان و کارشناسان سازمان پارک‌ها و اساتید دانشگاه هستند و همه از کارشناسان ارشد رشته‌های تخصصی هستند گفت: بیشتر به دنبال مسائلی هستیم که شهروندان در منازل بتوانند به صورت اجرایی استفاده کنند و دور جدید از مهرماه آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای ثبت نام به سایت سازمان مراجعه کرده و یا به صورت تلفنی با واحد آموزش سازمان ارتباط بگیرند.

وی در پایان اذعان کرد: آموزش پرورش قارچی که پیش‌بینی شده بیشتر برای مباحث خانگی است و حتی می‌توانند به تولید اقتصادی نیز روی بیاروند و از آموزش‌های سبزی‌کاری و... استفاده کنند تا به درآمد برسند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه