English

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم عنوان کرد

ضرورت استمرار و گسترش برپایی کارگاه های هنری با محتوای دینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: استمرار این کارگاه ها و نهادینه کردن و فرهنگ سازی توسط ارائه مفاهیم دینی در قالب هنر و معرفی شادی های باطنی و واقعی بر اساس آموزه های دینی امری ضروری و بسیار مهم است.

ضرورت استمرار و گسترش برپایی کارگاه های هنری با محتوای دینی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم در حاشیه بازدید از کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» که در حرم کریمه اهل بیت(ع) برپاست، گفت: با توجه به تاثیر گزاری هنر در جامعه خیلی باید زودتر از این زمانی که این کارگاه برپا شده در عرصه انتقال مفاهیم دینی در قالب هنر فعالیت ها را شروع می کردیم و از ذوق هنری بهره می گرفتیم اما هنوز هم دیر نشده و باید با سرعت بیشتری به گسترش چنین کارگاه هایی اهتمام بورزیم و از فرصت ها و ذوق ها هنری استفاده نماییم.

وی افزود: در حال حاضر برای گسترش چنین کارگاه هایی نیاز جدی به فضا و مشوق های بیشتری هستیم و مسئولین امر نیز باید به این امور بها بدهند و حمایت جدی کنند.

حجت الاسلام عباس اسکندری خاطر نشان کرد: با توجه به شعار اصلی این کارگاه مبنی بر شاد بودن، باید انتقال این شعار و مفاهیم دیگر ناظر بر درون و محتوای این شعار باشد و کارهایی را به جامعه معرفی کرد که  شادی درونی برای انسان به ارمغان می آورد.

وی  اظهار داشت: انجام اعمالی برای یک شخص باعث می شود آن فرد از درون خود به آرامش برسد و احساس شادی کند و این همان مساله اصلی و محتوایی این شعار است که باید با خلق تصاویر هنری این اعمال به جامعه معرفی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم بیان داشت: وجه درونی و محتوایی و باطنی شادی باعث زدودن غم های درونی خواهد شد بر خلاف گناه که جز حسرت و غم اندوه چیزی به دنبال نخواهد داشت.

حجت الاسلام اسکندری در ادامه گفت: استمرار این کارگاه ها و نهادینه کردن و فرهنگ سازی توسط ارائه مفاهیم دینی در قالب هنر و معرفی شادی های باطنی و واقعی بر اساس آموزه های دینی امری ضروری و بسیار مهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی