English

همزمان با روز عفاف و حجاب؛

همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» در آستان حضرت معصومه(س) برگزار می شود

مسوول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: اولین همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» با مشارکت بانوان قمی و زائران آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می شود.

همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» در آستان حضرت معصومه(س) برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مسوول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه حجاب نه یک حق و درخواست عمومی بانوان عفیف و با حیا بلکه یک فریضه و قانون واجب الهی و مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب از بانوان است، گفت: باید این قانون الهی به صورت کامل و بدون هیچ چشم پوشی در جامعه و در تمام نقاط کشور رعایت شود.

وی افزود: امور فرهنگی خواهران حرم مطهر حضرت معصومه (س)به مناسبت هفته حجاب و در راستای حمایت از پوشش کامل و احیای کرامت زن در پناه حجاب و عفت فاطمی، اولین همایش بزرگ« من حجاب را دوست دارم» را با مشارکت گسترده بانوان قمی و زائران آستان مقدس حضرت معصومه (س) در روز چهارشنبه، ۲۱ تیرماه برگزار می کند.

مریم شهبازی افزود: این همایش بزرگترین تجمع وهمایش ویژه خواهران دغدغه مند و متدین انقلابی در عرصه حجاب و عفاف است که به میزبانی  شبستان نجمه خاتون(س) از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ برگزار می شود.

مسوول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) تصریح کرد: به این وسیله از تمامی خواهران گرامی دعوت به عمل می آوریم تا با حضور خود در این همایش خطیر  بار دیگر با بانوی یگانه ی شهر قم، دختر مکتب حیا و عفت، حضرت معصومه (س) در احیای این فریضه الهی تجدید میثاق کرده و قدمی به نفع ظهور دولت حق بردارند.

شهبازی با اشاره به اینکه متأسفانه عده ای به دنبال این هستند که در زمینه حجاب و عفاف به صورت کامل این فریضه الهی رعایت نشده و می خواهند پوشش چادر را به عنوان بارزترین نماد زن مسلمان به بهانه های مختلف از سر او بردارند، یادآور شد: حضور گسترده بانوان قمی در این همایش پاسخی دندان شکن به کسانی خواهد بود که بهدنبال حذف این پوشش آسمانی از سر بانوان مسلمان هستند.

یادآوری می شود، آغاز این تجمع و همایش بزرگ از آستان مقدس حضرت معصومه(س) ندایی گسترده برای دعوت از بانوان ایران اسلامی در راستای حمایت از فرهنگ مقدس حجاب و عفاف و یاری این فرهنگ مقدس در سراسر کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه