English

فرمانده انتظامی استان قم:

امنیت زیربنای رشد و توسعه کشور است

فرمانده انتظامی استان قم امنیت را زیربنای رشد و توسعه کشور دانست که نقشی تعیین کننده در موضوعات سیاسی، اجتماعی،‌ فرهنگی، اقتصادی کشور دارد.

امنیت زیربنای رشد و توسعه کشور است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، فرمانده انتظامی استان قم در دیدار با مدیر کل اوقاف استان، از امنیت به عنوان یک مسئله زیربنایی نام برد که بر تمامی موضوعات سیاسی، اجتماعی،‌ فرهنگی، اقتصادی و ... نقشی تعیین کننده دارد.

وی همچنین ضمن تاکید بر امنیت و حفظ و حراست از اماکن مقدسه در قم، تصریح کرد: دستورات هوشیاری به ‌فرماندهی انتظامی شهرستان قم ابلاغ شده تا کلانتری ها بیش از پیش نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

سردار  کاظم مجتبایی اضافه کرد: در شب های لیالی قدر حرم کریمه اهل بیت(س)، مسجد مقدس جمکران، تکایا و مساجد سطح استان از حجم جمعیت بالایی برخوردار می شوند که بخش عمده ای از توان و انرژی پلیس صرف امنیت این اماکن می شود.

وی سپس ضمن تاکید بر افزایش تعاملات با بیان اینکه پلیس قم در کنار اداره اوقاف در مناسبت ها خواهد بود، بیان داشت: نیروی انتظامی در ماه مبارک سعی می کند تا مردم بتوانند بیشتر از این فضای معنوی استفاده کرده و در ثوابشان شریک می شوند.

فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نقش مردم در امنیت، تشکیل تیم هایی برای حراست و حفاظت از امامزادگان، اماکن و بقاع متبرکه را گامی مهم برشمرد و تصریح کرد: سهیم شدن مردم در امنیت کار پسندیده ای است اما باید زیرساخت های این امر وجود داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه