English

فرمانده انتظامی استان قم

پلیس سهم عمده و نقش محوری در تامین امنیت انتخابات دارد

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پلیس سهم عمده و نقش محوری در تامین امنیت انتخابات دارد .

پلیس سهم عمده و نقش محوری در تامین امنیت انتخابات دارد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سردارکاظم مجتبایی در جلسه با معاونان و روسای پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، اظهارداشت:29 اردیبهشت ماه یکی از بزگترین رویداد سال96رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه امنیت انتخابات مهم ترین فصل از این رویداد سیاسی و اجتماعی کشور است، افزود: پلیس سهم عمده و نقش محوری در تامین امنیت انتخابات دارد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود:پلیس قم جهت تامین امنیت همه جانبه انتخابات و انجام این وظیفه اساسی و رسالت مهم، مدت هاست برنامه ریزی و اقدامات لازم را برای فرآیند قبل، حین و پس از آن پیش بینی کرده که به موقع اجرا می شود.

وی امنیت فضای انتخاباتی استان قم را به دلیل همکاری خوب مردم و نامزدهای انتخاباتی بیان کرد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود:پلیس قم برای این رویداد مهم با آمادگی صددرصد سعی داشته تا علاوه بر حفاظت از صندوق های اخذ رای در تامین امنیت همه جانبه انجام وظیفه کند.

وی گفت:البته دستگاه های نظامی، امنیتی و قضائی استان نیز در کنار ما خواهند بود اما نقش محوری و اساسی توسط پلیس ایفا می شود.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه پلیس قم در همه سطوح ترافیکی، انتظامی و عملیاتی آمادگی بسیار خوبی دارد، ابراز امیدواری کرد:شاهد سربلندی نیروی انتظامی از این ماموریت خطیر و هم آوردی و حماسه بسیار بزرگ و به یادماندنی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه