English

اخذ سند مالکیت برای ۶۴۰ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌های گرمی و انگوت

مدیر منابع آب شهرستان های گرمی و انگوت از اخذ سند ثبتی برای ۶۴۰ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌ها و تاسیسات آبی شهرستان‌های گرمی و انگوت خبر داد.

اخذ سند مالکیت برای ۶۴۰ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌های گرمی و انگوت
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، رضا بدرزاده با اعلام این خبر اظهار کرد افزود: با پیگیری‌های انجام شده برای ۴۰ هکتار از اراضی بستر و حریم کانال آب آور سد گیلارلو سند مالکیت تک برگی بنام دولت جمهوری اسلامی ایران اخذ شد.

وی اظهار کرد: در راستای مستند سازی و اثبات مالکیت دولت برای اراضی بستر و تاسیسات آبی مصمم هستیم تا برای تمامی املاک ملی و دولتی حوزه سرپرستی اداره منابع آب شهرستان های گرمی و انگوت سند مالکیت ثبتی اخذ کنیم.

بدرزاده با قدردانی از همکاری اداره ثبت شهرستان های گرمی و انگوت و واحد حقوقی شرکت در راستای سنددار کردن املاک و اراضی بستر و تاسیسات آبی از سند دار کردن بخش دیگری از اراضی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت تیم‌های گشت و بازرسی از منابع آب اظهار کرد: تیم‌های گشت و بازرسی با تمام توان همه روزه بر منابع آبی سطح شهرستان‌های گرمی و انگوت نظارت دارند و در صورت هرگونه سوء استفاده از منابع آبی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا طول رودخانه‌های استان اردبیل سه هزار و ۹۳۰ کیلومتر می‌باشد که سه هزار و ۷۳۴ کیلومتر آن داخلی و ۱۹۶ کیلومتر مرزی است که از این میزان یکهزار و ۹۴۵ کیلومتر عملیات نقشه‌برداری و تعیین حد بستر و حریم رودخانه‌ها به پایان رسیده و یکهزار و ۹۸۵ کیلومتر هم با پیشرفت ۷۰ درصدی در دست اجرا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه