English

راهبر شمال‌غرب کشور در امر مردمی‌سازی دولت:

دستگاه‌های اجرایی در جریان مردمی‌سازی امور منطقه خود همکاری کنند

راهبر شمال‌غرب کشور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در کشور باید در جریان مردمی‌سازی امور منطقه خود همکاری کرده و اقدامات لازم را به‌صورت جدی در دستور کار قرار دهند و رئیس‌جمهور هم بر این موضوع تأکید و حساسیت ویژه دارد.

دستگاه‌های اجرایی در جریان مردمی‌سازی امور منطقه خود همکاری کنند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، هادی سقاحسینی در حاشیه نخستین نشست رشد و توانمندسازی دستیاران فرمانداران شمال‌غرب کشور در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اولین سیاست‌های مهم و افتخارات انقلاب اسلامی، مردمی‌سازی کشور بود که در مقاطعی پس از انقلاب، این سیاست مهم و راهبردی کم‌رنگ شده است.

وی افزود: با توجه به موضوع مردمی‌سازی در قانون اساسی کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری، دولت سیزدهم در آغاز کار خود موضوع مردمی‌سازی را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داد و در این راستا نشست‌ها و برنامه‌ریزی‌های کلان در سطح ملی انجام شده است.

سقاحسینی تصریح کرد: اصلی‌ترین هدف مردمی‌سازی، کاهش مشارکت و ورود دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی به امور مختلف در حوزه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با محوریت افزایش مشارکت مردم در این حوزه‌ها بوده و تنها نقش دستگاه‌های دولتی تسهیل‌گری و مانع‌زدایی است.

وی با اشاره به اولین نشست رشد و توانمندسازی دستیاران فرمانداران شمال‌غرب کشور در امر مردمی‌سازی دولت و کارگاه‌های آموزشی ۲ روزه به‌میزبانی اردبیل، بیان کرد: یکی از سیاست‌های مردمی‌سازی، تعامل استان‌های همجوار با یکدیگر است که قطعا ثمرات مثبت و سازنده‌ای در پی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه