English

به گزارش اداره کل هواشناسی استان:

شرایط جوی ناپایدار تا پایان هفته جاری ادامه دارد

اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل از تداوم شرایط جوی ناپایدار تا پایان هفته جاری در نقاط مختلف این استان خبر داد.

شرایط جوی ناپایدار تا پایان هفته جاری ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان اردبیل روز شنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با تداوم فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا ظهر فردا (یکشنبه) همچنان در برخی از مناطق استان به ویژه نقاط مرکزی و جنوبی بارش برف تداوم خواهد داشت.

در ادامه اطلاعیه اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل، برای این مدت حاکم شدن آسمانی ابری و مه‌آلود و هوایی سرد پیش‌بینی و توجه به هشدارهای صادر شده از سوی مرکز پیش‌بینی توصیه شده است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: از بعد از ظهر فردا (یکشنبه) با خروج کامل این سامانه از میزان ناپایداری‌ها کاسته شده و با توجه به حضور زبانه‌های پرفشار در سطح زمین تا پایان هفته جاری شرایط جوی به نسبت ناپایدار با احتمال بارش پراکنده، آسمانی بیشتر نیمه‌ابری و سرد پیش‌بینی می‌شود.

بر همین اساس رخداد مه، کولاک موقتی برف و در نتیجه کاهش دید افقی در جاده‌ها و گردنه‌های استان اردبیل پیش‌بینی و در عین حال عنوان شده است که از نظر دمایی تغییر قابل ملاحظه‌ای تا پایان هفته انتظار نمی‌رود.

شهرستان‌های اردبیل و نمین با منفی سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و شهرستان اصلاندوز با چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقاط استان اردبیل طی ۱۲ ساعت گذشته منتهی به ساعت هشت صبح امروز بود.

اردبیل که از اواخر شب گذشته تا پیش از ظهر امروز شاهد بارش نامتناوب برف و باران بود، در حال حاضر آسمانی صاف تا قسمتی ابری دارد و دمای هوا منفی یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه