English

استاندار اردبیل:

حل مسائل کشور در گرو ریل‌گذاری مناسب مسیر از سوی مجلس شورای اسلامی است

استاندار اردبیل حل مسائل کشور را در گرو ریل‌گذاری مناسب مسیر از سوی مجلس شورای اسلامی دانست و بر ضرورت تبیین اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی برای مردم از جمله بیان نقش موثر نمایندگان در تصمیم‌گیری‌ها و حل مسائل، گرفتن بودجه و ارتقای جایگاه استان تاکید کرد.

حل مسائل کشور در گرو ریل‌گذاری مناسب مسیر از سوی مجلس شورای اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سیدحامد عاملی روز پنجشنبه در همایش اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت و رئیسان هیات‌های بازرسی انتخابات این استان اظهار کرد: انتخابات همیشه یک اصل اساسی و مهم در کشورمان محسوب شده و باید اهمیت آن به خوبی برای مردم تبیین گردد.

وی با اشاره به وجود برخی مسائل و مشکلات در کشور، حل آنها را در گرو ریل‌گذاری مناسب مسیر از سوی مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: انتخابات پیش‌رو در سرنوشت مردم تاثیر مستقیم دارد و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای به انتخاب نمایندگانی دلسوز، کارآمد و موثر منجر خواهد شد.

استاندار اردبیل پیش‌بینی‌ها درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: نقش عوامل انتخابات در تحقق مشارکت گسترده مردم مهم است و همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی باید اصل بی‌طرفی را به طور کامل رعایت کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان‌ کشور همه اقدام‌ها و فعالیت‌هایی که با جمهوری اسلامی ایران در حوزه بین‌المللی در دست داشتند، به طور تقریبی کنار گذاشتند تا نظاره‌گر انتخابات باشند و تجربه ثابت کرده که اگر مردم حضور حداکثری داشته باشند، از مواضع خود به طور قابل توجه عقب‌نشینی خواهند کرد.

 

قانون درباره تعیین صلاحیت‌ها فصل‌الخطاب است

عاملی با تاکید بر اینکه قانون درباره تعیین صلاحیت‌ها فصل‌الخطاب است، یادآور شد: قانون به صراحت اعلام کرده است که علت رد صلاحیت‌ به شخص داوطلب نامزدی نمایندگی مجلس اعلام شود ولی متولیان می‌توانند ملاک‌های کلی تایید یا رد صلاحیت‌ها را برای مردم تبیین کنند تا با شبهه‌آفرینی‌های دشمنان مقابله شود.

عاملی در ادامه گفت: مسئولان دستگاه‌ها و سازمان‌های اردبیل با اطلاع‌رسانی دستاوردهای گوناگون دولت در استان برای مردم، به اعتمادآفرینی و زمینه‌سازی مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو ایفای نقش کنند.

استاندار اردبیل افزوده شدن ۱۳۷ کیلومتر به طول بزرگراه‌ها، اجرای بیش از ۱۰ پست برق ۶۳ کیلو ولت، آغاز اجرای خط دوم انتقال گاز، در آستانه بهره‌برداری قرار گرفتن پروژه راه‌آهن اردبیل و اجرای طرح آبرسانی به بیش از ۴۰۰ روستا را از جمله اقدام‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم عنوان کرد.

وی همچنین تجهیز فرودگاه‌های اردبیل و پارس‌آباد برای کاهش چشمگیر لغو پروازها، تامین اعتبار ۶۰ هزار میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه پایاب سد خداآفرین و رونق کسب‌ و کارهای گردشگری را از دیگر اقدام‌های ۲ سال گذشته دولت در استان برشمرد که تبیین آن‌ها برای اعتمادآفرینی بین مردم ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه