English

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خبر داد:

صدور سند برای اراضی محدوده شرکت های کشت صنعت و دامپروری مغان و پارس

با اهتمام دستگاه قضایی به همت دادگستری استان جلسه تعیین تکلیف صدور سند مسکونی و زراعی برای روستا های محدوده شرکت های کشت صنعت و دامپروری مغان و پارس با حضور مدیران و مسئولان متولی در محل دادگستری استان برگزار شد.

صدور سند برای اراضی محدوده شرکت های کشت صنعت و دامپروری مغان و پارس
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان  در این جلسه اظهار کرد : با توجه به مشکل چندین ساله روستاها و قشلاقات محدوده دو شرکت کشت و صنعت مغان و پارس و متعاقب آن‌ تاکید رئیس محترم قوه قضائیه در سفر اخیر به استان و نیز خواست مردم و نماینده محترم ولی فقیه در استان دستورات ویژه ای از جانب رئیس کل دادگستری استان برای حل مشکلات این روستاها صادر شد که پس از بحث و بررسی های فراوان و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی نهایتاً مشکل صدور سند مسکونی برای این روستاها مرتفع گردید و اهالی روستای مرتضی کندی پس از گذارندن مراحل اداری نسبت به اخذ سند مسکونی اقدام می نمایند که به این صورت برای تمامی روستاهای و قشلاقات مورد نظر نیز سند مسکونی صادر می گردد.

وی افزود: در خصوص اراضی زراعی سه هکتاری و یک هکتاری نیز افراد مستحقی که قبلاً اسامی آن ها توسط کمیته پایش ثبت شده است، اراضی واگذار شده و سند صادر می شود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان همچنین با اشاره به مشکل جانمایی که قبلاً صورت گرفته بود و روستا های هوار کندی و محمد کندی در محدوده ثبت نشده بودند تصریح کرد : با اقدامات صورت گرفته و اتخاذ مصوبات لازم ، مشکل جانمایی این روستاها نیز حل گردیده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی اهتمام جدی برای حل مشکلات مردم دارد و در خصوص این موضوع نیز به جد پی گیر موضوع تا حصول نتیجه می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه