English

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

مدیریت ثبت یک مدیریت میدانی است

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: با توجه به تقاضا محور بودن صدور اسناد اراضی کشاورزی، با حضور میدانی و گفتگو با کشاورزان و مالکین، مزایای متعدد صدور اسناد برای این اراضی را تشریح کنید.

مدیریت ثبت یک مدیریت میدانی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن بابایی؛ رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سخنانی اظهار داشت: تثبیت مالکیت ۲۵۳ هزار هکتار از موقوفات در سال گذشته با رشد ۱۸۰ درصدی و حدنگاری و صدور اسناد بیش از ۸۰ درصد از کل اراضی و املاک موقوفه کشور تا به امروز.

بابایی این سخنان را در هشتاد و یکمین سفر استانی و حضور میدانی جهت پایش حدنگاری و سنددار کردن اراضی و املاک کشور ، در نشست منطقه‌ای مدیران ثبتی استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در مشهد مقدس ابراز داشت و ادامه داد: مدیران ثبتی و اوقاف کشور درخواست می شود تا با همکاری و هم افزایی دو دستگاه، تمامی اراضی و املاک موقوفه در جهت حفظ حقوق واقفین و جلوگیری از دخل و تصرف سودجویان، تا پایان سال حدنگاری و سنددار شده و هیچ عرصه و ملک وقفی بدون سند باقی نماند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولین و کارکنان دستگاه قضائی در خصوص الزام به انجام معاملات رسمی در زمینه اموال غیرمنقول و سلب اعتبار از معاملات و اسناد عادی، لازمه تحقق این فرمان، صدور سند برای تمامی اراضی و املاک و اجرای ۱۰۰ درصدی حدنگاری است و باید همه دستگاه‌های مرتبط، با رفع موانع موجود در این زمینه پای کار بیایند.

وی همچنین متذکر شد: با توجه به تقاضا محور بودن صدور اسناد اراضی کشاورزی، با حضور میدانی و گفتگو با کشاورزان و مالکین، مزایای متعدد صدور اسناد برای این اراضی را تشریح کنید.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد: مدیریت ثبت یک مدیریت میدانی است و رؤسای واحدهای ثبتی باید در بین مردم حاضر باشند و آن‌ها را نسبت به دریافت سند رسمی ترغیب و راهنمایی کنند.

بابایی در خاتمه یادآور شد: با تأکید بر استفاده از نیروهای جوان و نخبه و لزوم شناسایی آن‌ها در جریان سفرها و بازدیدهای میدانی و استفاده از توان آن‌ها در سطوح بالاتر باید رفتار حرفه‌ای و فرهنگ سازمانی تقویت شود تا دستیابی به اهداف با سرعت بیشتری انجام گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه