English

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خبر داد:

گشت پاییزه چغندر در۸۰۰ هکتار از اراضی دشت مغان

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از کشت پاییزه محصول استراتژیک چغندر قند در ۸۰۰ هکتار از اراضی دشت مغان خبر داد و گفت: این میزان کشت با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و برای فعال نگه داشتن کارخانه چغندر قند این شرکت انجام شده است.

گشت پاییزه چغندر در۸۰۰ هکتار از اراضی دشت مغان

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صمد بهزاد در جلسه شورای مدیران این شرکت افزود: در سال زراعی جاری برای نخستین بار کشت چغندر قند پاییزه توسط کشاورزان پیشرو منطقه از طریق عقد قرارداد با شرکت کشت و صنعت مغان در حجم وسیع انجام شده که تولید محصول آن در عملکرد کارخانه قند مغان تاثیر مثبت خواهد داشت.

وی با اشاره به فرسودگی ناوگان مکانیزه امور زراعت و باغات شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بیان کرد: با هدف افزایش ضریب مکانیزاسیون، حذف و کاهش کارسپاری عملیات زراعی، در کنار تعمیر ماشین‌آلات مستعمل، تعداد ۲۲ دستگاه تراکتور مدل ۳۹۹ جفت دیفرانسیل جهت استفاده در امور زراعت و پنج دستگاه تراکتور کمرشکن باغی مدل ۹۵۰ برای مجتمع باغات خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران در این مجتمع تولیدی بخش کشاورزی اظهار کرد: همه متولیان اقتصادی وظیفه دارند از سرمایه‌گذاری استقبال کنند و با توجه به ارتباط مستقیم و معنادار این موضوع در توسعه این شرکت، ضرورت دارد که سرمایه‌گذاران جدید جذب شود.

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه نرم‌افزاری یکپارچه "همراه سبز مغانه" برای اعلام قیمت تمام شده محصولات خبر داد و گفت: این نرم‌افزار که شامل ۴۰ ورودی است، در مجتمع زراعت به صورت کامل اجرایی شده و در بقیه بخش‌های شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در حال ورود و اصلاح داده‌هاست.

بهزاد اضافه کرد: علاوه بر زنجیره تولید نهال با برند مغانه با هدف صادرات، احداث باغ جایگزین نیز در دستور کار شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قرار دارد و با اجرای این هدف، ۲۰۰ هکتار از مجتمع باغات میوه این شرکت نوسازی و جوان سازی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه