English

مدیر اجرایی منطقه آزاد اردبیل:

مرحله عملیاتی منطقه آزاد اردبیل از بیله سوار شروع می‌شود

مدیر اجرایی منطقه آزاد اردبیل اظهار کرد: برپایی غرفه منطقه آزاد اردبیل در کیش به نوعی جانمایی آن در اذهان مردم و مسئولین است که این منطقه وجود دارد و مرحله عملیاتی شدن آن از منطقه بیله‌سوار شروع می‌شود.

مرحله عملیاتی منطقه آزاد اردبیل از بیله سوار شروع می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علیرضا سلیمانی فرجام در خصوص برپایی غرفه منطقه آزاد این استان در جزیره کیش گفت: منطقه آزاد اردبیل به تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده و مطابق اساسنامه آن ۱۰ هزار و ۶۰۰ هکتار از مرزهای استان را شامل می شود.
وی گفت: محدوده منطقه آزاد که به نام استان اردبیل است و نه شهر اردبیل؛ از منطقه بیله‌سوار به دلیل وجود گمرک شروع شده و مرزهای پارس آباد، گرمی و رضی که شامل بخشی از رضی مشگین شهر و نمین و اردبیل است ادامه می‌یابد نیز به مرور به آن الحاق خواهد شد.
مدیر اجرایی منطقه آزاد اردبیل در خصوص نامگذاری منطقه آزاد اردبیل اظهار کرد:در ابتدای کار نام سبلان برای این منطقه انتخاب شدا بود که در نهایت نام اردبیل به تصویب رسید.
او گفت: روند الحاق بخشهای دیگر استان به منطقه آزاد موضوعی است که در استان‌های دیگر هم انجام می‌شود.
مدیر منطقه آزاد اردبیل با اشاره به مطرح شدن موضوع اختلاف بین نمایندگان در این خصوص گفت: وجود غرفه در نمایشگاه کیش مانع از این می‌شود که منطقه آزاد اردبیل به محاق فراموشی برود در غیر اینصورت به بهانه وجود اختلاف در داخل استان فرصت‌ها از دست خواهد رفت.
سلیمانی فرجام خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از این غرفه در کیش شد بخصوص از طرف سرمایه‌گذاران اردبیلی که در حال حاضر در کیش فعالیت می‌کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه