English

با تلاش پلیس امنیت اقتصادی؛

۱۰ هزار ثوب البسه در اردبیل کشف شد

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل از کشف ۱۰ هزار و ۶۵۸ ثوب البسه در اردبیل خبر داد.

۱۰ هزار ثوب البسه در اردبیل کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، احمد ترابی در جلسه مبارزه با کالای قاچاق و ارز در اردبیل اظهار کرد: در قالب البسه کشف شده قاچاق یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است.

وی تصریح کرد: برای مقابله با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان فعالیت‌های گسترده‌ای را در رصد و پایش مسائل قاچاق انجام می‌دهد که در این بررسی‌ها به یک تیم قاچاق در قالب شرکتی پی برده و با رصد موضوع نسبت به کشف انبارهای بسته‌بندی کالاهای قاچاق اقدام کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل گفت: در این کارگاه البسه قاچاق با بسته‌بندی‌های مختلف به بازار عرضه می‌شد که با شناسایی افراد دخیل در این حوزه سعی شده تا جلوی ورود این کالاها به بازار و عرضه گرفته شود.

ترابی افزود: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده ۶۰ میلیارد ریال بوده که با جمع‌بندی، پرونده در اختیار تعزیرات حکومتی و مراجع قضائی قرار گرفته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل بیان کرد: تلاش ما بر این است تا در ورودی و خروجی استان به دقت موضوع قاچاق کالا را مورد رصد و پایش قرار دهیم که در نیمه اول امسال بیشترین کالاهای قاچاق در حوزه البسه و مواد دخانی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه