English

خط دوم انتقال گاز منجر به رونق صنایع تبدیلی در شمال استان اردبیل می‌شود

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: اجرای خط دوم انتقال گاز ضمن تامین گاز مورد نیاز ۱۶۰۰ هکتار گلخانه‌های شمال استان، در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی این منطقه موثر خواهد بود.

خط دوم انتقال گاز منجر به رونق صنایع تبدیلی در شمال استان اردبیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان هدف از اجرای طرح خط دوم انتقال گاز استان اردبیل را جلوگیری از افت فشار گاز در مجتمع بزرگ ۱۶۰۰ هکتاری گلخانه‌ای کشور در منطقه مغان و نیز تامین گاز واحدهای صنعتی و تولیدی مجتمع کشت و صنعت مغان ذکر کرد.

صمد بهزاد با تاکید بر اهمیت تامین زیرساخت و نیز گازرسانی به بزرگترین پروژه گلخانه‌ای کشور در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: اجرای خط دوم گاز علاوه بر جلوگیری از افت فشار گاز در فصل سرما، در آبادانی و رونق اقتصادی، کشاورزی و همچنین در افزایش احداث صنایع های تبدیلی و تکمیلی منطقه بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به نقش موثر شهرک گلخانه‌ای ۱۶۰۰ هکتاری مغان در تولید محصولات کشاورزی در کشور گفت: این مجتمع با تولید محصولات کشاورزی متنوع صادرات محور، مصداق اقتصاد مقاومتی درون‌گرا بوده و نقش مهمی در صادرات کشور نیز دارد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: شهرک گلخانه‌ای پارس‌آباد مغان زمینه سرمایه‌گذاری و تولید را برای سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی فراهم کرده و مدیریت شرکت کشت و صنعت مغان نیز جهت تسریع در عملیات انتقال خط دوم گاز برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام داده است.

وی با تاکید بر اجرای تعهدات عملی نشده شرکت گاز استان اردبیل در قبال مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان و نیز شهرک گلخانه‌ای مغان اظهار کرد: طبق توافقات انجام گرفته بین شرکت کشت و صنعت مغان و شرکت گاز استان واحد تولید مصالح در امور فنی مهندسی و یکی از واحدهای پشتیبانی شرکت که در مسیر انتقال گاز به روستاهای اطراف شرکت واقع شده‌اند باید به شبکه گاز وصل می‌شد که این امر تاکنون محقق نشده و موجب بروز مشکلاتی در این واحدها شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه